Gå til innhold

Nyhets system i PHP og MySQL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg bare plukker opp denne tråden fordi jeg lurer på noe i samme gata!

Jeg er på jakt etter et php script som fungerer som en blogg på min hjemmeside. Jeg har prøvd CuteNews, men liker ikke at de har masse copyright greier overalt!

Men trenger noen liknende til min hjemmeside, der jeg logger meg inn, legger inn tanker m/bilder og sånn og der folk kan legge igjen kommentarer, alt integrert i min php-hjemmeside..

Har prøvd masse rart, søkt her på forumet og søkt på sider som Hotscripts og Php Resources, uten å finne noe som er bra nok egentlig..

Liker å lage mitt eget design og vil derfor ha noe som ikke er en full pakke løsning, men bare blogg scriptet.

noen tips?

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare se på den første linken som goggen90 ga da? Har ikke prøvd EBA-News selv, fordi jeg ikke blogger, men tror det skal være lett å integrere med eget design osv. Vet ikke om det krever noen copyright notis da...

Ellers så har vi jo alltid gode gamle Hotscripts hvor du finner det meste av det som er tilgjengelig. Se blant annet under kategorien blog.

edit: Gode gamle Leif stakk innom.

Endret av anners
Lenke til kommentar

er mye å lete seg igjennom på de sider som finnes på nettet, men jeg har vel kommet fram til at Aj-Fork er det som passer best for mitt behov!

Er ganske vanskelig å finne ut ting om dette programmet, men søker man på

Cutephp.com finner man endel om Aj-Fork.

For å laste ned Aj-Fork, gå til denne siden: http://sourceforge.net/projects/ajfork

det finnes endel hacker/mods til programmet og dette gir meg frihet til å justere programmet etter mitt behov! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...