krizkriz Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hehe, det var morsomt Minner litt om Stunts. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 husker jeg var liten og var hos en kompis.. så var jeg så hekta på det spillet at jeg ikke hadde tid til å gå på dass... endte med at jeg pissa meg ut da 5506736[/snapback] Ja, sånn kan det gå... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Får denne beskjeden når jeg prøver å kjøre spillet. Noen som har peil på hva det kan være? "A required security module can not be activated. This program can not be executed." Lenke til kommentar
kdog Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Det har blitt diskutert gjennom hele tråden ... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Huff, tåpelig å legge ut en demo som ikke funker som den skal ... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er jo fordi du kjører programmer som du egentlig ikke skal kjøre. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Skuffende spill , først masse feil , reboot osv. Og når jeg først får prøve det så suger det... Lenke til kommentar
orginal Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Skuffende spill , først masse feil , reboot osv. Og når jeg først får prøve det så suger det... 5525073[/snapback] Hvordan fiksa du de rebot-greiene da? Har prøvd og avslutta d-tools o.l., men maskina rebooter fortsatt. Noen som vet? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Uff, har spilt dette spillet så mye at det gjør vondt nå. Dette er noe av det morsomste jeg har prøvd på lenge. Til dere som ikke har prøvd det, trykk DELETE når du eksploderer, blir roterende kamera i pause lizzm. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Skuffende spill , først masse feil , reboot osv. Og når jeg først får prøve det så suger det... 5525073[/snapback] Hvordan fiksa du de rebot-greiene da? Har prøvd og avslutta d-tools o.l., men maskina rebooter fortsatt. Noen som vet? 5528150[/snapback] Jeg har ikke hatt reboot feil , jeg har rebootet mange ganger pga jeg fikk litt feil osv. Men den ene feilen som plagde meg var en feil som lignet skjermkort overopphetning og masse farger å dårlig linjer. Men det var spillet sin skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg