Solidsturla Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg fikk min ipod video i dag. den funket helt fint til jeg plugget den i maskinen. nå vil den ikke gjøre noe den bare står på hvoden menyen, jeg kan ikke trykke på noe .. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Tok du ut kabelen før du hadde fått sånn "Du kan nå koble ut Ipoden" melding? Tror du bare må vente til den går tom for batteri. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Eller restart den, se på apples sider, under support. Lenke til kommentar
Biler_noen? Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 skjedde det samme med min.. ta på og så av igjen tastelås så holder du inne "menu" og den svarte knappen inne i ca 6 sek eller til apple logoen kommer opp;) btw: dette står i et lite hefte som heter; "iPod + iTunes hurtigstart" som følger med i pakken:P Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 takk, fikk fiksa det.. skjønte ikke helt det når jeg leste i boka som følgte med Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Skjedde akkurat samme med også første gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå