Kåre Hansen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Hei alle sammen. Siden januar snart er over og sommern sakte sniker seg nærmere, tenkte jeg vi kunne lage en tråd til ære for de latinamerikanske og søramerikanske damene! Disse er jo så nydelige at de fortjener sin egen tråd! Her skal vi presentere en ny jente hele tiden. Kanskje har du en favoritt du vil presentere nærmere? Før vi begynner anbefaller jeg denne og denne siden for å få en oversikt over mulighetene der ute! Når en dame presenteres så gjør det skikkelig da! Jeg begynner å presentere noen, og håper dere andre følger på Rocio Guirao Diaz Født: 15.02.85, San Isidro, Buenos Aires Mål: 90-58-90 (PERFEKT) Høyde: 1,67 Hennes galleri på verdens beste nettsite Søket hennes fra samme site (bør sees da ikke alt er i galleriet Annet galleri Enda et annet galleri Wallpaper Video Video - Høyreklikk og lagre mål som... (da har du den på maskina di ) Ana Beatriz Barros Født: 29.05.82, Itabira, Brazil Mål: 90-58-90 (PERFEKT) Høyde: 1,67 Galleri på verdens beste nettside Annet Galleri Bio + mer Kom igjen folkens, la meg se damene Endret 26. januar 2006 av Kåre Hansen Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Ines Rivero Født: 7. juni 1975, Cordoba, Argentina Galleri Mer info + gallerier Enda mer info Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Alessandra Ambrosio Vet enkelte har henne som favoritt: Født: 11. april 1981, Erexim, Brazil Galleri på verdens beste nettside Mer på fullatin Søket fra verden beste nettside, da ikke alt er i galleriet Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Adriana Lima Født: 1982, Salvador, Brazil Galleri fra verdens beste nettside Annet galleri Søket fra verdens beste nettside, da galleriet ikke har alt Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Eva Longoria er født i 1975 og oppvokst i Texas, men er Latina fordi hu opprinnelig er fra Mexico. Hu er den peneste dama jeg vet om (har du sett desperate housewifes kanskje?) Flere bilder finner du på Tribute siden hennes må ha med ett til... Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Jessica Alba Født: 28. April 1981, Pomona, California Alle vet jo hvem hun er. Syns hun er best i Sin City Galleriet hennes på verdens beste nettside Annet galleri et av mine favorittbilder: http://www.usemycomputer.com/show.html?ima.../alba%20(6).jpg Er så drit stort at jeg kun linker Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Yamila Diaz Født: 1. januar 1976, Buenos Aires, Argentina Galleri på verdens beste nettside Annet galleri Enda litt mer info Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Ana Sofia Henao Født: 19. Juni 1981, Medellin, Colombia Brukte faktisk henne i min avatar en gang i tiden. Lite galleri på verdens beste nettside Annet galleri Mer galleri Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Sommern er en dag nærmere Michelle Rodriguez Født: 12. Juli 1978, Bexar County, Texas Galleri på verdens beste nettside Galleri Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Kom over denne juvelen!! Gud bedre. Født i Spania, dog den latinamerikanske "looken". Om My God! Egentlig har jeg en svakhet for blondiner, men hun her....perfecto Almudena Fernandez Født: 1977, Benavente, Spain Se og det bildet her. Galleri på verdens beste nettside Enda et galleri Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 En som også må få sin plass i denne sommertråden: Ana Claudia Michels Merkelig finner jeg henne under to navn. Det andre er Ana Claudia Michaels. Nydelig på noen bilder, ikke fullt så fin på andre. Men slik er det jo med modeller, noen bilder blir for meg litt fjernt Født: 31. Juli 1981, Joinville, Santa Catarina, Brazil Dette bildet bør du og se Noe spesielt galleri på verdens beste nettside I mine øyne litt bedre galleri Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Judit Masco Født: Jeg finner ingen dato?, Barcelona, Spain Jeg elsker slike bilder som dette: Hjemmeside Annet bra galleri Enda et galleri Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 får feelingen av at du er litt aleine i denna tråden Kåre... men props for fine damer Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Øivind, din gris Du klarer alltid å finne de fineste damene..... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Latin-/sør-amerikanske / halvmørke/mørke kvinnfolk er så utrolig fint at jeg nesten svimer av hver gang jeg ser ei (IRL og/eller på bilde/film).. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Enig med deg, Stealth Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Kjenner det strammer seg litt i buksa når jeg ser noen av dem ja Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Strålende dag for oss i Oslo. Dessuten er vi ennå nærmere sommern Legger derfor inn litt "latino" musikk Pussycat Dolls åpner seg direkte i mediaplayern din Lenke til kommentar
Kåre Hansen Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 hvis den ikke gjorde det: http://www.streaming-clips.com/videoclips/...-Dolls/Sway.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå