SirJames Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vurderer å kjøpe meg en LCD TV på rund 20" til å ha på kontoret/soverom. Den må også kunne brukes til PC og til spilling. Prisantydning 4000-5000 kr Noen forslag? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Dell 2005FPW (4700 kr.) + et rimelig TV-kort. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Hva med LCD-TV som Toshiba 20" på www.elkjop.no ? 4495 kr Vil den fungere bra til spill også. Er vel kanskje for dårlig oppløsning? Hvis jeg skal flytte skjermen til et annet rom for å se på tv der kan det være kjekt med tv-tuner. Derfor lurer jeg på det med LCD-TV. Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315390&view=detailed Endret 27. januar 2006 av Jameski Lenke til kommentar
twotoneblue Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei Jeg tenker også på 20" til pc og tv bruk. Jeg spør fordi jeg ikke har noe særlig erfaring med nyere gode lcdpanel. Jeg driver med 3dsmax og litt kjemimodellering, og trenger sRGB palette og DVI kontakt Jeg liker å se film, og skal bruke den som tv... Jeg er ikke allverdens opptatt av responstid siden jeg for det meste spiller adventure spill og slikt. Men etterslep i film er ikke noe gøy... Jeg er opptatt av komfort for øynene(mye tid foran skjerm) Jeg har sett på forskjellig S-IPS panel og sett litt på de nyere S-PVA panelene men er nesten overbevist om at S-IPS er best for meg. Noen som har noen gode forslag? (utover erfaringene i prisguiden) Jeg har budsjett opp til ca 9000 kr Noen som har ikke PCI tvkort å anbefale forresten? takk takk Canakas Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 HeiJeg tenker også på 20" til pc og tv bruk. Jeg spør fordi jeg ikke har noe særlig erfaring med nyere gode lcdpanel. Jeg driver med 3dsmax og litt kjemimodellering, og trenger sRGB palette og DVI kontakt Jeg liker å se film, og skal bruke den som tv... Jeg er ikke allverdens opptatt av responstid siden jeg for det meste spiller adventure spill og slikt. Men etterslep i film er ikke noe gøy... Jeg er opptatt av komfort for øynene(mye tid foran skjerm) Jeg har sett på forskjellig S-IPS panel og sett litt på de nyere S-PVA panelene men er nesten overbevist om at S-IPS er best for meg. Noen som har noen gode forslag? (utover erfaringene i prisguiden) Jeg har budsjett opp til ca 9000 kr Noen som har ikke PCI tvkort å anbefale forresten? takk takk Canakas 5506978[/snapback] http://accessories.euro.dell.com/sna/Produ...uctlisting.aspx Lenke til kommentar
twotoneblue Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Dentro, den ser midt i blinken ut, men desverre har det Samsung VA panelet fått så mye slakt når det står om levende bilder at denne skjermen ikke holder. takk uansett Endret 28. januar 2006 av canakas Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Komplett har 19 tommeren fra samsung på ukens tilbud : 3495 kr - Det er ikke mye! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315390&view=detailed Endret 30. januar 2006 av Jameski Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå