spurspower Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Denne stilen ble skrevet til engelsk tentamen på allmenn grunnkurs. Karakteren ble utrolige 3/2, men check it out, ganske morsom den her http://www.tits-learning.com/e107/content.php?article.28 Lenke til kommentar
foffel Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Den var rett og slett elendig skrevet... Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vet ikke helt hva trådstarter legger i "SUPER"... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Den var rett og slett elendig skrevet... 5501121[/snapback] er enig der. ga meg etter de 3. første linjene Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) SUPER SKulle liksom være ironisk... Menmen Endret 26. januar 2006 av spurspower Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 3/2 er jo helt texas på en stil av dette kaliberet. Ikke bare var innholdet elendig, men både staving, setningsbygging, gramatikk og språkflyt var til å grine av. 3/2 hadde vært passende å gi på ungdomskolen, men på videregående er det ikke tvil om at kandidaten burde vært strøket. Twice. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Word... Hehe Morsom var den strengt tatt ikke. Men lo da jeg så adressen Tit's-learning.. Haha. Den gamle Its-learning blitt slettet da? Lenke til kommentar
spurspower Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Skjønner ikke at dere ikke synes denne er morsom: "Killer, kill this man" "A town with millions or billions of people" (liten forskjell der ja) Og mange andre eksempler jeg kommer på, Jeg roflet meg da jeg leste dette! Stilen er rett og slett genial...! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Rett og slett tragisk dårlig. Jeg skjønner at det ikke ble stryk, men 2+ hadde vært en bedre karakter. Ordforrådet var tross alt ikke så helt gale. (i forhold til resten i hvert fall) Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Ahaha. Noe av det mest geniale jeg har lest. - Tits-learning owns! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Hadde jeg vært en lærer ville jeg ha satt en rød strek over hele forbanna arket og skrevet tallet 1 ! En verre stil enn det der er lenge siden jeg har lest. Grammatikken er lik en 10-årings og setningsoppbyggingen er ekstremt dårlig. Endret 30. januar 2006 av Lolliken Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Warning, warning the aircar will fell down. Grey took the parachute and jumped out of the aircar. Oh, the machines go me on the nerves. Why can’t we just build something that work? I think it was much better to live in old days. There they had really food, not some stupid tablet that taste plastic, they have vehicle there the humans controlled, not a stupid computer who judge everything. It’s seems like the heaven for me. He landed on the ground, and he seems to be lucky. He landed in “deadkluck”. An big town with millions or billions of people. :love: Endret 30. januar 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Mye bra her, som han kan bygge videre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå