Gå til innhold

Litteratur: The dangerous robot, en SUPER engelskstil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3/2 er jo helt texas på en stil av dette kaliberet. Ikke bare var innholdet elendig, men både staving, setningsbygging, gramatikk og språkflyt var til å grine av. 3/2 hadde vært passende å gi på ungdomskolen, men på videregående er det ikke tvil om at kandidaten burde vært strøket.

Twice.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere ikke synes denne er morsom:

"Killer, kill this man"

"A town with millions or billions of people" (liten forskjell der ja)

Og mange andre eksempler jeg kommer på, Jeg roflet meg da jeg leste dette!

Stilen er rett og slett genial...! :w00t:

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært en lærer ville jeg ha satt en rød strek over hele forbanna arket og skrevet tallet 1 ! En verre stil enn det der er lenge siden jeg har lest. Grammatikken er lik en 10-årings og setningsoppbyggingen er ekstremt dårlig.

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar
Warning, warning the aircar will fell down. Grey took the parachute and jumped out of the aircar. Oh, the machines go me on the nerves. Why can’t we just build something that work? I think it was much better to live in old days. There they had really food, not some stupid tablet that taste plastic, they have vehicle there the humans controlled, not a stupid computer who judge everything. It’s seems like the heaven for me. He landed on the ground, and he seems to be lucky. He landed in “deadkluck”. An big town with millions or billions of people.

:love: :love:

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...