Kannath Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Heisveis, har nettopp skifta til NGT fra telenor og har ordnet slik at NAT er open på Xbox 360'n min. Prøvde å joine game men der står det "YOur connection to the ea server has failed. Please try again" Noen andre som opplever dette problemet? Ringte EA games kundeservice i Norge og da fikk jeg beskjed om at han ikke viste. Tenkte på å ringe ett av de større landene hvor de kanskje visste noe men dette blir så dyrt at jeg ikke gidder Dere som har fifa, kan dere sjekke deres for meg? Hilsen Kenneth Lenke til kommentar
trso Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 jeg får alltid det første gangen.. må så gå i xbox dashboard og connect to xbox live igjen og så fungerer det når jeg starter spillet. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) ISP har du da? edit: opplegget du sa funket desverre ikke Endret 26. januar 2006 av Kannath Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Ok, jeg fjerna settings fra jeg fikk den fra Strict > Open men så ingenting galt. Remova det og da kom jeg inn, men som dere vet så er det ikke bra å spille fifa på strict. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå