pins Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vet ikke helt om dette er riktig sted å legge innlegget men jeg prøver likevel...Har surfet litt rundt på nettet og prøvd å finne en billig og grei leverandør av nett til meg...Kom nærmest med CanalDigital sin levering gjennom kabeltv til 347,- for 1500/500 nett. Men er det noen som har andre forslag til leverandører som jeg kan høre med?Som kanskje kan levere omtrent samme hastighet til en billigere penge?Har ikke fasttelefon for å nevne det... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Du har da Telenor og NGT. Men siden mange bruker utrykket Telenor, og NGT svarer ikke på kundeservice. Er det sikkert andre alternativer.. Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har selv fått Canal Digital for et par uker siden, og så langt så er jeg storfornøyd! Jeg har 4000/2000-linje(4000/1000 med Aktiv retur), og den infrir alle forventningene jeg hadde og mer til. Måtte purre på installatør, men supporten til CD var eksemplarisk da. Anbefales! Lenke til kommentar
pins Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 det høres bra ut!Hvor lang tid gikk det før montøren kom?Som alle andre skulle jeg gjerne hatt nett i går Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har hatt canal digital i over ett år nå og kan bare si en ting: KAnon Er kjempefornøyd, nettet er nesten aldri nede, stabile hastigheter og god kundeservice. Kan det bli bedre Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 det høres bra ut!Hvor lang tid gikk det før montøren kom?Som alle andre skulle jeg gjerne hatt nett i går 5501037[/snapback] De sier 2 uker, men i mitt tilfelle tok det litt over en måned(juleferie, feil telefonnummer osv). Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Bruker du CD slipper du unna med linjeleie som ofte fordyrer ADSL abonnement med 60-80 kr pr mnd. Lenke til kommentar
pins Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Da ser det ut til at jeg bestiller fra CanalDigital tenker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå