Schnickaschnicka Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har en 3700+ a8n sli deluxe 2 gb patriot club3d 7800gt 250 gb Noe jeg kan gjøre? En gang før sommerferien kommer jeg vel til å selge cpu og skjermkortet og kjøpe meg en bedre cpu og skjermkort. Men er det noe jeg kan gjøre nå, eller klarer pc'en alle nyere spill på fullt? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 hehe, dette var en merkelig tråd. Du kan jo vanskelig spørre oss om den takler nyeste spill. Det kan variere veldig på andre prosesser som kjører i bakgrunnen. Hvis du syns du trenger nye deler nå, be my guest. MEn jeg skulle i alle fall klart meg med det der en stund Hvis du merker lagg etc så kan du jo evt gå ned å innstillingene, eller da kjøpe nye deler. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 eller så kan du jo klokke? Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 hva gjør det om den ikke kjører alle nyere spill på fullt, siden du tydeligvis ikke kjører nyere spill på fullt (ellers hadde du vel visst svaret) Lenke til kommentar
Damination Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 haha, den setupen der kjører det meste på dagens marked ! ingen grunn til å oppgradere ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå