maxtommy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Når man innstalerer msn messenger blir man spurt om man vil lagre det man har chattet på maskinen. Jeg har svart nei. Så jeg lurer på om det er mulig og finne det noen steder på pcen likevel? Om det ligger i registeret eller noe. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 C:\Documents and Settings\Eier\Mine dokumenter\Mine samtalelogger Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 C:\Documents and Settings\Eier\Mine dokumenter\Mine samtalelogger 5502322[/snapback] Siden vedkommende har svart nei, så skal det ikkel agres på maskinen. Det blir nok bare loggført av serveren og eventuellt brannmur. Lenke til kommentar
maxtommy Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 Stemmer nok det. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Du kan eventuelt installere MSN Plus, da blir samtalene lagret automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå