Dr3as Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 la inn i dag win xp med sp1 på maskina mi. la inn mafia, hadde det før på maskinen men grunnet leking i windows så sa alt stop. når jeg startet mafia fikk jeg et rart spm jeg ikke leste helt *angre*, trykket ikke vis igjen og ja(yes), var noe med codex eller noe sånt?? men nå nekter mafia å kjøre... noen som har en ide? Lenke til kommentar
Klorin1 Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Hva skjer når du prøver å starte det da? Det virker ihvertfall helt fint hos meg med SP1 installert. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 det som skjer når jeg starter er at det blir sort skjerm, ser ut som det skal komme. men så woops er jeg i windows igjen... ganske irriterendes. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 10:15, Dr3as skrev:det som skjer når jeg starter er at det blir sort skjerm, ser ut som det skal komme. men så woops er jeg i windows igjen... ganske irriterendes. Akkurat dette skjer med meg også... :???: Jeg har ikke installert SP1, jeg har rett å slett formatert disken og installert winXP på nytt. Har en helt clean install, eneste jeg har installert, er via4in1, directx 8.1 og detonator 40.41. Det funket fint før jeg formaterte disken... Kan du være så snill å komme med tilbakemelding i denne tråden hvis du finner ut av det? Så skal jeg love å gjøre det samme! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Det skal jeg gjøre men fikk du også den dialogen der du kunne svare på noen greier? aldri sett den før skjønner du. tror det kan ha noe med intro videoen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Nei, men det kommer opp et maksimert vindu, i tittellinjen øverst står det "LS3D engine". Så blir skjermen svart før desktopen atter kommer frem. Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Anbefaler dere til å sjekke rundt på forumet til http://www.mafia-game.com .. Har hørt om flere tillfeller der spillet kræsjer til desktop.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Kan jo informere om at jeg atter en gang har Mafia oppe og går:-D Feilen? Det var lydkortet som var gått til h****! Jeg kjøpte nytt lydkort, og da gikk alt bra! (??) Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 funker så fint!! liker ikke helt første taxi oppdraget når jeg er vant med gta3 biler. hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå