Cinemarxism Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei. Jeg har hørt det finnes DVD-plater man kan printe på (slik at overflaten får et trykk, sånn som på filmer du kjøper i butikken). Noen som vet hvor man kan få tak i dette? Og trenger jeg noe spesielt utstyr? Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Verbatim sine plater i 5 og 10 pack har overflate ferdig til å trykke på, men det står på pakken. Alternativt kan du gå i en elektrobutikk(elkjøp, Clas Ohlson, etc.) og kjøpe klistrelapper tilå klistre på platene. Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Tusen takk. Da kjøper jeg en pakke med det. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Du er nødt til å ha en printer som kan skrive på slike plater. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Du er nødt til å ha en printer som kan skrive på slike plater. 5500940[/snapback] Ikke hvis du kjøper klistrelappene. Verbatim har også 50 spindler med printbare plater. Jeg vet at Eproformance også har slike i 25 spindler. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Tråden flyttes fra annet om hardware til lagringsmedier da dette er et spørsmål som passer bedre der. Vennligst gjør deg mer kjent med forumet vårt for å hindre fremtidig feilposting. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Og trenger jeg noe spesielt utstyr?Evnt. kjøpe deg en brenner og plater som støtter Lightscribe.Da kan du brenne ditt "trykk" inn i plata, dog foreløpig kun i gråtoner: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå