Maxer Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Heisann Har akuratt kjøpt ny pc, men har UTROLIG mange problemer i spill. Når jeg går inn i spill, flimrer det på detaljene i spillet, ser helt jævli ut for å si det mildt... Når jeg så legger ned et spill for å gjøre noe i Windows, henger hele pcen seg, og jeg må reboote, har hatt dette problemet helt siden jeg kjøpte ny, jeg kjører: AMD Athlon 64 3000+ 1024 PC 3200 DDR RAM GeeForce 6600 GT Grafikken flimrer på en måte. Kom masse rare glimt kontinuerlig, til slutt henger PCen seg. Temperaturen er helt normal, ligger på 48 Grader. Jeg har også installert nyeste drivere til skjermkortet og DirectX Er så rart, når jeg spiller sånne nye spill som Hl2,Call Of Duty2 osv. så kommer det masse sånne grønne og rosa flekker overalt. Og til slutt så fyller det seg med sånne flekker, og pcen henger(fryser) seg. Men feks Counter Strike skjer det aldri.. Trenger hjelp her dette er utrolig irriterende!! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Er vel ikke nødvendig med to like tråder *rapportert* Lenke til kommentar
Maxer Skrevet 26. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2006 Seriøst jeg trenger hjelp men alle ignorerer bare posten min? Hva hadde du gjort liksom? Posta ny så den kommer øverst slik at folk svarer raskere.. om det er feil så beklager jeg!! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=529503&hl= Bruk den opprinnelige tråden. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg