pat2004 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hei! Skal kjøpe flatskjerm og har følgende krav til den: Pris: Maks 3500 kr Størrelse: 19" Responstid: 8ms eller lavere Fin svart farge der det skal være svart på skjermen Lite etterslep Egne seg spesielt til spill(med fart) og film, men ellers også kontorarbeid. Mao alt. Liten mulighet for pixelfeil. Jeg vil gjøre et bra kjøp, og har tenkt mye på Samsung fordi de ser ut til å gjøre det bra for tiden. Derfor: Samsung Syncmaster 940B Samsung Syncmaster 913N Hvilken av disse to anbefaler dere? Er også åpen for andre forslag. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 De nyeste Samsung skjermene, 930BF, 940BF, og 960BF skal vist være VELDIG god. Jeg har 930BF, og jeg er veldig kjempe fornøyd. Eneste som jeg kan være litt enig i med testen til HW.no er at svart ikke altid er like svart. Blir LITT blått noen ganger. Men, dette skal du være kresen for å faktisk se. Egner seg til spill og til film. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 27. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2006 De nyeste Samsung skjermene, 930BF, 940BF, og 960BF skal vist være VELDIG god. Jeg har 930BF, og jeg er veldig kjempe fornøyd. Eneste som jeg kan være litt enig i med testen til HW.no er at svart ikke altid er like svart. Blir LITT blått noen ganger. Men, dette skal du være kresen for å faktisk se. Egner seg til spill og til film. 5503341[/snapback] Takk for svar! Hadde håpet på flere svar, men du overbeviser meg om at 930bf er et bra alternativ. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ja. Jeg vertfall, anbefaler skjermen veldig mye. Anbefaler den til alle jeg ser omtrent.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå