haarod Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Har prestert igjen og laste ned Windowsoppdatering som gjør at jeg får feil ved Windows-validering? Hvordan får jeg fjerna den (oppdateringa)? Funker ikke å gå inn på "Legg til/fjern programmer" lenger.. Mvh Haakon Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Ved å bruke en gyldig installasjonsnøkkel. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Non-Legit Windows Users Get Amnesty Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Non-Legit Windows Users Get Amnesty 5500683[/snapback] Har du i det hele tatt lest saken du linker til? Det dreier seg om de som i god tro har kjøpt en piratversjon av Windows, ikke om hvem som helst som har lastet ned ulovlig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Non-Legit Windows Users Get Amnesty 5500683[/snapback] Har du i det hele tatt lest saken du linker til? Det dreier seg om de som i god tro har kjøpt en piratversjon av Windows, ikke om hvem som helst som har lastet ned ulovlig. 5500707[/snapback] Litt OT, emn den greia der irriterer meg litt, fordi sånn som den er nå bare hindrer den folk i laste ned oppdateringer manuelt (automatisk funker jo som gull), det jeg er redd for er at microsoft drar det enda lengre og nekter all nedlasting av oppdatering, og det vil jeg nesten si er ansvarsløst, som om det ikke er helvete nok fra før uten at alle "amatørbrukere" med ugyldig kode (og det er mange) skal bli virus/ormebefengte helvetesmaskiner som belaster nettet. AtW Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det er klart, som det også står i artiklen, det er et tve-egget sverd. Som alle andre programvareprodusenter må de foreta en avveining mellom salg og sikkerhet. Så langt synes jeg de har gjort det relativt fornuftig og har tro på at de vil fortsette å tilby ihvertfall sikkerhetsoppdateringer til alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå