Joachricar Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg har hovedkortet asus a8n-e der det står at det skal være nettverkskort men jeg får ikke det til å fungere. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Problemet er sansyneligvis at du må installere chipsetdriverne, ligger her. Lenke til kommentar
sssh Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvis det ikke virker etter at chipsettdriverene er installert, kan du sjekke om nettverkskortet er deaktivert i BIOS.. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Nyeste chipsett-driveren finner du her. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Følger det med trådløst nettverkskort på alle hovedkort? eg tenker på interne trådløse nettverkskort, eller lignende. Følger det med på denne f.eks: Asus A8N32-SLI Deluxe Endret 7. mai 2006 av MacGyver007 Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Trådløst nettverk som er innebygd på HK er svært sjeldent. Det er ikke trådløst nettverk på A8N32-SLI Deluxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå