ronnyaa Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Regner med det er flere enn meg som nyter å kjøre 4x4 på dette utrolig ustabile føret med regn / snø / slaps og så videre. Nå tror jeg at toyota'n må ombygges litt så den ikke er så anonym lengre, og her fant jeg noen gode tips : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...mMakeTrack=true (flere bilder av bilen nede på siden) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) haha, det var jo en finurlig ide EDIT: Inlegg 500 Endret 26. januar 2006 av Mixy Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Syns den var ganske harry jeg da Lenke til kommentar
Camron Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Altså, jeg ville ikke kjørt rundt på gata med den for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Altså, jeg ville ikke kjørt rundt på gata med den for å si det sånn.. 5500785[/snapback] Nei, det jeg ville fram til Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Haha, den var jo rååå! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 De bilene der er koldtbor for rust he he.. Onkelen min hadde samme bil, til slutt ble den hugget opp da det datt ned avrusta skruer når han skulle demontere støtdemperene. Dette var da en 84 modell han hadde eid siden den var ny og var ganske hardt behandlet de siste årene da han brukte den som nr. 2 bil. Olja tror jeg ikke han bytta på mange år, bare etterfylla. Filter ble heller ikke skifta så mye de siste årene. Men den fungerte som bare det, ikke noe feil. Eneste som ble byttet ut i den motorene utenom olje, filter, remer og plugger/stifter var vel batteriet når det hadde blitt 15 år gammelt. Men for å si det mildt så var det nesten ikke noe vedlikehold ihvertfall de siste 6- 7 årene på motoren. Da skal det sies at den var på service helt til 150 000 km, og hadde gått 220 000 når den endte sine dager på skrapen. Savner den bilen der i grunn, var liksom litt sånn moderne. Alt var digitalt på den husker jeg. Var ikke sånne plast piler det er i vanlige biler. Viste også hvilken dør som var åpent, istedenfor bare et bil merke som det er på mange biler i dag. PS: Han hadde personbil da, 1400GL tror jeg den het. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Kikka etter bil i dag, og fant denne på Autodb : Litt vill den og. Endret 28. januar 2006 av TAAB Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Haha, den var jo übersøt! Link til annonse og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå