Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

En ganske så spesiell subaru på ebay

ronnyaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De bilene der er koldtbor for rust he he.. Onkelen min hadde samme bil, til slutt ble den hugget opp da det datt ned avrusta skruer når han skulle demontere støtdemperene. Dette var da en 84 modell han hadde eid siden den var ny og var ganske hardt behandlet de siste årene da han brukte den som nr. 2 bil.

Olja tror jeg ikke han bytta på mange år, bare etterfylla. Filter ble heller ikke skifta så mye de siste årene. Men den fungerte som bare det, ikke noe feil. Eneste som ble byttet ut i den motorene utenom olje, filter, remer og plugger/stifter var vel batteriet når det hadde blitt 15 år gammelt.

Men for å si det mildt så var det nesten ikke noe vedlikehold ihvertfall de siste 6- 7 årene på motoren. Da skal det sies at den var på service helt til 150 000 km, og hadde gått 220 000 når den endte sine dager på skrapen.

Savner den bilen der i grunn, var liksom litt sånn moderne. Alt var digitalt på den husker jeg. Var ikke sånne plast piler det er i vanlige biler. Viste også hvilken dør som var åpent, istedenfor bare et bil merke som det er på mange biler i dag.

PS: Han hadde personbil da, 1400GL tror jeg den het.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...