Gå til innhold

Finner ikke denna tegneserien:J

Anbefalte innlegg

Jeg har et litt vanskelig spørsmål, som jeg regner med ikke er så lett å besvare... Det har seg slik at jeg vil henvise til en Donald Duck historie, men jeg husker hverken år eller forfatter! Denne historien handler om Donald som arbeider på en byggeplass, da en Inspektør Hjelmen kommer inn i bilde.... Historien utartet seg med mye uhell, da det ender med at Inspektør Hjelmen havner på sykehus, og til hans store skrekk, er Donalds nye jobb er sykehusportør!

Spørsmålet mitt videre er om det er noen som kjenner igjen denna historien, og som har enten årstall eller forfatter?? Gjerne også oversetter... :) Hadde blitt så meget takk nemlig, for jeg skulle prøve å ordne den i gave tell en venn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ut av tegneserien, men nå har jeg et nytt problem i stedenfor :cry:

Denne historien som det gjelder, heter "Vandrende risikomoment", eng."Safety at work".

Den er skrevet av Martin Deleurand og Charlie Martin, og tegnet av Daniel Branca.

I Norge var den utgikk i nr.13 1995, men så har det seg slik at egmont serieforlag kun beholder blader som er yngre enn 1 år gamle :no:

Noen som da veit hvordan det går ann å få tak i den...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...