bebbetufs Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei. Jeg har et vanvittig irriterende problem. Jeg kan ikke spole frem og tilbake med "slideren" i windows mediaplayer 9.0. Det gjelder både med .avi og .mpeg filer. Alle tips mottaes med takk. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 La meg gjette du kjører win 2000. windows media player 9 er bare en beta version til win 2000. Har samme problemet selv. Bruk et anet program eller last ned WMP 8 Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Har XP oxo beta, eller final release? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 beklager min feil den er i beta til winxp oxo til alle som er interisert i og prøve den: Windows media player 9 beta Lenke til kommentar
kindings Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Jeg har samme problem i windows XP med media player 9. Dersom jeg velger "full screen" og deretter tar bort "full screen" funker det bra, av en eller annen grunn. Ellers har 9ern en rekke veldig bra funksjoner. Jeg må bare lære meg å ikke laste ned alt av beta versjon dritt jeg finner. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-13 20:33, iron_knuckle skrev:beklager min feil den er i beta til winxp oxotil alle som er interisert i og prøve den:Windows media player 9 beta He, å tro at MS gir betaversjon av _noe_ til w2000 først i disse dager er vel litt julenissen tenkning :smile: Jeg er stygt redd for at Windows XP har 1ste pri. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Hei! Har akkurat samme problem som det her i beta 9 jeg oxo... Så det er nok betaen som gjør det :smile: Mio Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Hei folkens Takk for svar Skal prøve det med fullscreen -> vanlig for å se om det funker Lenke til kommentar
OlaPirat Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Tror det er noe Microsoft ikke har lagt til støtte for ennå. Hvis jeg ikke husker feil så var også betaen av versjon 7 sånn. Ble fikset i release-versjonen. Virker på MP3/WAV, men ikke på MPG/AVI. Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Ville bare bekrefte at fullscreen -> normal fører til at det funker. Får være godt nok til de kommer med en final. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Hva er det som wmp9 har som ikke 8 har??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå