Gå til innhold

HK defekt, ikke fått erstatningsvare på 1mnd


Anbefalte innlegg

Jeg leverte inn et Socket-A hovedkort som var helt dødt. Butikken jeg kjøpte det i konkluderte også med dette, og jeg skulle få et nytt HK som erstatning. Greit nok tenkte jeg og ventet.

 

Men nå viser det seg at butikken enda ikke har fått inn noe socket-a HK og jeg er fortsatt uten PC, 1mnd etterpå.

 

Jeg kjøpte samtidig med hovedkortet en Socket-A prosessor hos denne butikken. Prosessoren har jeg også levert inn, fordi jeg var usikker på om det var HK eller CPU som var defekt.

 

det jeg lurer på er om jeg kan kreve at de erstatter hovedkortet og prosessoren med en annen sokkeltype, slik at jeg får et fungerende system? eller har jeg bare rett til å få et nytt HK av en annen sokkeltype. Da blir jeg jo sittende igjen med den ubrukelige socket-a CPUen.

 

noen innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...