diZrupt0r Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Jeg leverte inn et Socket-A hovedkort som var helt dødt. Butikken jeg kjøpte det i konkluderte også med dette, og jeg skulle få et nytt HK som erstatning. Greit nok tenkte jeg og ventet. Men nå viser det seg at butikken enda ikke har fått inn noe socket-a HK og jeg er fortsatt uten PC, 1mnd etterpå. Jeg kjøpte samtidig med hovedkortet en Socket-A prosessor hos denne butikken. Prosessoren har jeg også levert inn, fordi jeg var usikker på om det var HK eller CPU som var defekt. det jeg lurer på er om jeg kan kreve at de erstatter hovedkortet og prosessoren med en annen sokkeltype, slik at jeg får et fungerende system? eller har jeg bare rett til å få et nytt HK av en annen sokkeltype. Da blir jeg jo sittende igjen med den ubrukelige socket-a CPUen. noen innspill? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 du kan kreve heving med påfølgende dekningskjøp (krav om lemping på kostnader), dette som en følge av butikken sitt kontraktsbrudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå