Stolt Jensenberg Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 jeg lager en lett .bat fil men jeg skulle hatt det sånn at hvis du la den i en mappe, og så åpnet mappen så autorunet .baten Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Vet ikke om det fungerer men du kan jo prøve en slik autorun som er på CD-plater. Åpne notepad: autorun=***.bat Husker ikke om det var slik men det er bare å se på ei CD-plate så funner du ut. Filen lagrer du som autorun.inf. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det der funker ikke! Ut ifra det jeg vet, så tror jeg ikke det er mulig å få en .bat fil til å autostarte bare ved å åpne en mappe på maskinen din! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 jeg lager en lett .bat fil men jeg skulle hatt det sånn at hvis du la den i en mappe, og så åpnet mappen så autorunet .baten 5500250[/snapback] sikkert ikke, hadde det vært det så hadde det vært en kritisk sikkerhetsfeil, at filer som man kan legge inn hva slags kommando som helst kjøres med en gang man åpner mappe kan jo misbrukes lett. Men du kan jo gjøre det motsatte da. Å få en batfil til å åpne en mappe da får du jo en del av effekten, nemlig at mappen er åpen og bat filen kjøres Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det har tidligere vært mulig å starte en bat fil hvis man åpnet fks en txt fil i winxp hvis hardisken er partisjonert med ntfs, ved å bruke alternativ data stream. Jeg vet ikke om dette kan hjelpe, men lykke til .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå