Gå til innhold

GeForce 7900 kommer i mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raptor: noe mer infoom en mulig agp versjon?

5685620[/snapback]

må si meg imponert.... mange er beinhard på agp :thumbup: må si at det er litt slapt at ikke en produsent setter sammen et akseptabelt AGP kort, er litt slapt spør du meg. er jo helt klart et marked for det

Lenke til kommentar
raptor har tidligere nevnt muligheten for et 7900 på agp siden 7900 er pin-kompatibelt med 7800 gs kortet..

5686022[/snapback]

Det er en mulighet nvidia har, men på grunn av pin-kompatibiliteten. I og med at 7800GS AGP er ganske nytt så tviler jeg på at det skjer før tidligst til sommeren.

Skal alikevel høre etter om det er skjedd noe mer.

Lenke til kommentar

Tja, hvorfor oppgraderer du for hvert lite steg da? Det er jo klart det blir dyrt da. Hvis du har GTX512 nå, er det jo lite vits i å gå til 7900GTX, du tjener kanskje noen få prosent. Men hvis det er viktig for deg, så kan jeg vel skjønne...

Lenke til kommentar
Huff, jeg håper bare Nvidia priser 7900 gunstikt, har blitt mange grafikkkort på meg i det siste, 6800 GT, 7800 GT, 7800 GTX 256 å nå 7800 GTX 512.....så, har gått en del tusenlapper....

5686908[/snapback]

Har du kjøpt alle?

Lenke til kommentar
Begynner å dukke opp ting på nettet nå...

Sjekk denne linken hos BFG:

http://www.bfgtech.com/future/

5686278[/snapback]

jeg får inntrykk av at det er snakk om et tredje element :hmm: cpu, gpu og XXX

Hm, litt bombastiske uttalelser til bare en refresh å være synes jeg da.  7900-serien er jo ikke akkurat et supersprang fra 7800n.  :)

5686472[/snapback]

men er vel mest sannsynelig at smirnoff har rett her, var jo mye fuss da de kom med the power of 3...

ser ut som om 7900 kommer i dual kort

Lenke til kommentar
Normal Quad SLIs have four different graphic cards, especially designed by Nvidia. This new SLI will let you plug two new cards, each with two GPUs in your Nforce 4 SLI motherboard and it should work.

Those cards will need a lot of power but it will be cool to read a review of such a powerful system. This is definitely going to be a price and performance Bugatti but if you have a million dollar house you can get Quad SLI as well.

Dette ser jo sinnsykt spennende ut da.....

Så sinnsykt mye dyrere kan det vel ikke bli ?

Endret av HeAtHeN
Lenke til kommentar

Blir svett med alle disse lanseringene :S Kan dem ikke bare ta seg litt TID og utvikle en helt ny arkitektur som yter 100% bedre enn det vi har idag (kanskje litt urealistisk ytelse, men dere tar poenget), og vidreutvikle denne. Slitsomt å kjøpe ett nytt skjermkort for 5000kr for 20% ytelse.

Lenke til kommentar
Normal Quad SLIs have four different graphic cards, especially designed by Nvidia. This new SLI will let you plug two new cards, each with two GPUs in your Nforce 4 SLI motherboard and it should work.

Those cards will need a lot of power but it will be cool to read a review of such a powerful system. This is definitely going to be a price and performance Bugatti but if you have a million dollar house you can get Quad SLI as well.

Dette ser jo sinnsykt spennende ut da.....

Så sinnsykt mye dyrere kan det vel ikke bli ?

5689453[/snapback]

Vet ikke helt om jeg liker enda flere cores, og enda mer effektforbruk, snart bruker jo en topp-PC mer effekt enn scooteren min.

AtW

Lenke til kommentar
Blir svett med alle disse lanseringene :S Kan dem ikke bare ta seg litt TID og utvikle en helt ny arkitektur som yter 100% bedre enn det vi har idag (kanskje litt urealistisk ytelse, men dere tar poenget), og vidreutvikle denne. Slitsomt å kjøpe ett nytt skjermkort for 5000kr for 20% ytelse.

5689496[/snapback]

Enig... Meg selv har hatt x800SE en god stund og har tenkt til å vente til g80..

Når man ikke kan ha allt på full grafikk så er det vurdering av nye kort ja :) (kanskje noe på medium også da :p)

Lenke til kommentar

5689496[/snapback]

Hva med å faktisk kjøpe skjermkort når du trenger det? Hva er problemet? At man ikek kan skryte av gatas beste kort i mer enn 2 måneder? Det som kanskje er litt slitsomt er alle de forskjellige modellene innefor samme genrasjon, er veldig lite forskjell på enkelte av de.

AtW

Lenke til kommentar

5689496[/snapback]

Hva med å faktisk kjøpe skjermkort når du trenger det? Hva er problemet? At man ikek kan skryte av gatas beste kort i mer enn 2 måneder?

AtW

5689621[/snapback]

det er NETOPP det, at man ikke kan skryte av gatas beste skjermkort i 2 måneder.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om jeg liker enda flere cores, og enda mer effektforbruk, snart bruker jo en topp-PC mer effekt enn scooteren min.

AtW

5689514[/snapback]

Tja.. har det noe å si egentlig hvor mye effekt maskinen drar, sånn rent teknisk sett...

Viss alt der inne har riktig temeratur, osv, så betyr det jo bare en "Litt" høyere strømregning viss du må ha 1000 Watt's strømforsyning i steden for 500 watt..

Eller er det ett eller annet elementært jeg har gått glipp av her...

Hvem bryr seg om hvor mye strøm maskinen trenger da... :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...