Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som play.com har ynskje om å avslutte sitt kundeforhold med meg, dei vil ikkje ta imot ordrene mine lengre, så fint at dei ikkje har e-postadresse i tillegg. :shrug:

Hva eksakt skjer når du prøver å bestille da?

La inn tre ordrer på til saman 35 filmar, alle står som "Order Taken" eller "Order Placed", men ingenting skjer. Har prøvd å avbestille og bestille ein på nytt, same resultat.

 

Kan prøve å sende til e-postadressene.

Lenke til kommentar
Den TDK-biken der ser ut som en billig leke til 99 på Europris :roll:

 

Jealousy rears its ugly head :p

 

Amazon.de har en ganske kul DVD boks av TDK som gale meg vurderer (eller rettere sagt min forlovede vil ha den, hun er like filmgal som meg og opphengt i special editions og samleting...).

 

*Bilde*

Selve coveret var tøft, med runde kanter osv, men den cyclen der frister ikke så veldig :p

Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke funnet den i Region 2. Så jeg bestilte Region 1 for utseendes skyld og så har jeg selve filmen på Region 2. Skal også skaffe meg sonefri spiller en gang i tiden og da har det jo ingen ting å si.

Endret av datating
Fjernet img-tag på quote.
Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke funnet den i Region 2. Så jeg bestilte Region 1 for utseendes skyld og så har jeg selve filmen på Region 2. Skal også skaffe meg sonefri spiller en gang i tiden og da har det jo ingen ting å si.

 

Okei, hehe.. Kanskje ikke så dumt. Har en 2-disc special edition av filmen. Kunne jo forsåvidt bare byttet ut discene i bowlingkula :p Den er jo faktisk ganske billig!

Endret av datating
Fjernet img-tag på quote.
Lenke til kommentar
Det er det jeg har tenkt til å gjøre ja. Men jeg har bare en 1-disc utgave så jeg bytter nok bare ut selve film discen. Noen som vet om det er mulig å spille av bonusmaterialet i en region 1 dvd i en region 2 spiller?

 

Jeg kan aldri tenke meg at det skal ha noe å si om det er en film eller bonusmateriale på discen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...