Hrundi V. Bakshi Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Den TDK-biken der ser ut som en billig leke til 99 på Europris Jealousy rears its ugly head Amazon.de har en ganske kul DVD boks av TDK som gale meg vurderer (eller rettere sagt min forlovede vil ha den, hun er like filmgal som meg og opphengt i special editions og samleting...). Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 OMG! Hadde jeg vist om den der, hadde jeg ventet litt med å kjøpe utgaven med batman-masken. Gud så stilig den var! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Ser ut som play.com har ynskje om å avslutte sitt kundeforhold med meg, dei vil ikkje ta imot ordrene mine lengre, så fint at dei ikkje har e-postadresse i tillegg. Hva eksakt skjer når du prøver å bestille da? La inn tre ordrer på til saman 35 filmar, alle står som "Order Taken" eller "Order Placed", men ingenting skjer. Har prøvd å avbestille og bestille ein på nytt, same resultat. Kan prøve å sende til e-postadressene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Den TDK-biken der ser ut som en billig leke til 99 på Europris Jealousy rears its ugly head Amazon.de har en ganske kul DVD boks av TDK som gale meg vurderer (eller rettere sagt min forlovede vil ha den, hun er like filmgal som meg og opphengt i special editions og samleting...). *Bilde* Selve coveret var tøft, med runde kanter osv, men den cyclen der frister ikke så veldig Lenke til kommentar
petie Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 ser RÅ ut den boksen der Filmen er forøvrig og rå Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Hei. Hva er forventet leveringstid hos play.com? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Mine erfaringer er 4-20 dager. Altså veldig variabel leveringstid. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Finnes den utgaven i Region 2? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Det er, etter hva jeg har fått med meg, en R1-utgivelse. Amerikanerne har som oftest masse fete bokser vi Europeere kan drømme om(eller bare bestille ). Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) http://ecx.images-amazon.com/images/I/511m...imL._SS500_.jpg Finnes den utgaven i Region 2? Jeg har ikke funnet den i Region 2. Så jeg bestilte Region 1 for utseendes skyld og så har jeg selve filmen på Region 2. Skal også skaffe meg sonefri spiller en gang i tiden og da har det jo ingen ting å si. Endret 4. januar 2009 av datating Fjernet img-tag på quote. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) http://ecx.images-amazon.com/images/I/511m...imL._SS500_.jpg Finnes den utgaven i Region 2? Jeg har ikke funnet den i Region 2. Så jeg bestilte Region 1 for utseendes skyld og så har jeg selve filmen på Region 2. Skal også skaffe meg sonefri spiller en gang i tiden og da har det jo ingen ting å si. Okei, hehe.. Kanskje ikke så dumt. Har en 2-disc special edition av filmen. Kunne jo forsåvidt bare byttet ut discene i bowlingkula Den er jo faktisk ganske billig! Endret 4. januar 2009 av datating Fjernet img-tag på quote. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Det er det jeg har tenkt til å gjøre ja. Men jeg har bare en 1-disc utgave så jeg bytter nok bare ut selve film discen. Noen som vet om det er mulig å spille av bonusmaterialet i en region 1 dvd i en region 2 spiller? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Det er det jeg har tenkt til å gjøre ja. Men jeg har bare en 1-disc utgave så jeg bytter nok bare ut selve film discen. Noen som vet om det er mulig å spille av bonusmaterialet i en region 1 dvd i en region 2 spiller? Jeg kan aldri tenke meg at det skal ha noe å si om det er en film eller bonusmateriale på discen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Play har allerede mistet meg som kunde. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 Play har allerede mistet meg som kunde. Fordi? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 De klarer ikke fikse VISA-delen sin, og jeg er lei av at de låser 500-600,- på kontoen min når jeg prøver å kjøpe noe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 og jeg er lei av at de låser 500-600,- på kontoen min når jeg prøver å kjøpe noe. Alle nettbutikkene reserverer summen på kontoen for å forsikrer seg om at det faktisk er penger der dette er jo helt normalt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Det er ikke normalt å låse opp til 600,- for en dvd til 70-80 kroner. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Det er ikke normalt å låse opp til 600,- for en dvd til 70-80 kroner. Det har jeg heller aldri opplevd at Play har gjort. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Har tenkt til å bruke 5 for 99 tilbudet på cdon.com for å skaffe meg alle Olsenbanden-filmene. Men når jeg legger inn alle 14 filmene + en til fra tilbudet blir bare prisen på 10 av filmene omgjort. Ikke alle 15. Må jeg bestille i to omganger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå