Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tar normalt 4-7virkedager før filmen kommer i posten.

Lurt og skjekke porto på hvor mye det vil koste og få filmen helt frem til døra di ^^,

 

De fleste nettstedene skal også gi information om betalings muligheter du har foran deg :)

 

- Fårhåndsbetaling

- Etterbetaling

- Frakt

- Antatt tidpunkt

- Pakkesporing

- OSV.

Lenke til kommentar

har sagt det før og sier det gjerne igjenn; jeg anntar at Play sorterer forsendelsene sine i "store" kontainere, eller pakke-bur. Selvom en bunke pakker er pakket samme dag betyr det ikke at de har havnet i samme pakke-bur. Noen av de kan være lagt i et bur som var nesten fullt, som blir sendt i fra play samme dag, mens andre kan havne i neste bur som ikke blir sendt på noen dager (først når det er fult). Orderen står med status som sendt når den er pakket og puttet i kontaineren, men det betyr ikke nødvendigvis at den har forlatt lageret. Dette kan altså medføre at pakker som ser ut til å være sendt sammtidig bruker vesentlig forskjellig tid på å nå frem.

Lenke til kommentar
play splitter nesten bestandig opp ordren din så filmene blir sendt ut en og en. Har hendt at man kanskje har fått to stykker dersom totalprisen blir under 200.

Play behandler alltid hver enkelt 'item' du legger i handlekurven som en egen ordre. Legger du 10 ting i handlekurven har du 10 ordrer og får 10 pakker. Legger du 17 ting i kurven har du 17 ordrer og får 17 pakker.

Kjøper du en boks med fem filmer er det 1 ordre og blir sendt som 1 pakke.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Bruker amazon.com å sende ut bekreftelsesmail når du bestiller hos de? Har brukt å få det når jeg handler hos amazon.co.uk, men har ikke fått noe fra amzon.com nå når jeg handlet der for første gang.

 

 

Hos amazon.com har ikke jeg brukt å fått noen bekreftelsesmail, men mail når de sender pakken(e), det får jeg.

Lenke til kommentar

Det er jo klart at .com selger sone 1, og at uk selger sone 2 for det meste. Du finner selvsagt en del sone 1 på uk også, men jeg vet ikke helt hvordan det står til med sone 2-utvalg på .com. Vil ikke tro det er noe å skrive hjem om.

 

Ellers er vel leveringstiden lenger fra .com...

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Gief examples! Fete utgaver er MUST.

 

I tillegg til de to som Movieheart viste (Big Lebowski utgaven er utrolig kul btw!), så har jeg disse "fetere" utgavene fra .com;

 

41s2Nc+StpL._SS500_.jpg

883929024452.jpg

 

41kuHbe4vYL._SS500_.jpg

 

dark%20knight%20bat%20pod.jpg

 

 

Ser ut som play.com har ynskje om å avslutte sitt kundeforhold med meg, dei vil ikkje ta imot ordrene mine lengre, så fint at dei ikkje har e-postadresse i tillegg. :shrug:

 

Hva eksakt skjer når du prøver å bestille da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...