Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Har bestilt filmer fra play.com3 ganger i det siste.

Første gangen sendte de alle tre filmene samtidig og de ankom etter tre dager, alle var i bobleplast konvolutter.

Andre gangen ble filmene også sendt samme dag, første filmen som var i bobleplast kom etter 3-4 dager og de to andre i papp emballasje brukte nesten 14 dager ekstra.

Nå siste gangen fikk jeg første filmen i bobleplast etter ett par dager og nå 4-5 dager etterpå så har jeg fortsatt ikke mottatt film nr2 så er vel sikkert sendt med papp emballasje.

 

Lurer på hvorfor det sendes i forskjellig emballasje og at noen pakker tar lengere tid.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke fordelaktig og handle med euro slik kursene er for tiden. Bruk pund, det lønner seg! :)

 

Bare for å ta ett kjapt eksempel på en vare jeg akkurat tittet på hos play;

Female Agents på BD koster enten £17.99 eller €25,49.

£17.99 blir ca. 186 kroner.

€25,49 blir ca. 249 kroner.

 

€ er dessverre snart på 10 kroner :thumbdown:

Endret av mjau
Lenke til kommentar
Men hvor oppdatert er kursen til Play? Jeg bestilte noe på Amazon.com for en drøy måned siden, og de opererte med en dollarkurs på litt over 7, mens banken opplyste om at den lå rundt 6.

 

 

Det er ikke butikken som konverterer fra $ til kroner, men kredittkortselskapet (Mastercard/Visa). De vil i tillegg legge på 1,75% ved valuttaendring (dette er prisinformasjon du finner i alle banker). Men hvis du fant dollarkurs på rundt 6kr for litt over en måned siden synes jeg det er litt snodig. Kursen har ligget på rundt 7 kroner siden midten av oktober.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...