Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

People, jeg trenger hjelp. En venn av meg vil ha A troll in central park, problemet er at hun vil ha den med norsk tale. Jeg vet ikke om den er gitt ut i norge på DVD engang. Hvis den ikke er å oppdrive ender det opp med å bestille den fra amazon, så ikke noen vits å nevne den utgivelsen, med mindre amazon ikke har nevnt at det er flere språk enn engelsk på den.

 

Norddal folkebibliotek har den på vhs med norsk tale :wee:link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det vanlig at det tar fryktelig lang tid å fortelle varer? Fikk et brev fra posten lørdag 8. november om at de hadde mottat en pakke som skulle fortolles. Jeg fikk spørsmål om hvilken metode jeg ville de skulle bruke. Altså om jeg skulle fortolle selv eller om de skulle gjøre det. Jeg svarte på brevet at de skulle gjøre det og sendte det søndagen etter.

 

Nå i dag. 11 dager senere har ikke denne pakken kommet hjem til meg. Det er snakk om et bilde her, ikke dvd filmer, men tar det i denne tråden likevel.

 

Bør jeg begynne å bli bekymret for den?

Lenke til kommentar
Er det vanlig at det tar fryktelig lang tid å fortelle varer?

Kommer helt an på hvor mye du har å si.

 

Nå i dag. 11 dager senere har ikke denne pakken kommet hjem til meg. Det er snakk om et bilde her, ikke dvd filmer, men tar det i denne tråden likevel.

 

Bør jeg begynne å bli bekymret for den?

Neida. La det gå en uke til hvert fall. Det er jo ikke uvanlig at varer ligger til fortolling i en uke, mange har sikkert også opplevd lenger, og de er sikkert like treige til å prosessere brevet du svarte på. Den kommer nok, skal du sjå.

Lenke til kommentar
People, jeg trenger hjelp. En venn av meg vil ha A troll in central park, problemet er at hun vil ha den med norsk tale. Jeg vet ikke om den er gitt ut i norge på DVD engang. Hvis den ikke er å oppdrive ender det opp med å bestille den fra amazon, så ikke noen vits å nevne den utgivelsen, med mindre amazon ikke har nevnt at det er flere språk enn engelsk på den.

 

Norddal folkebibliotek har den på vhs med norsk tale :wee:link

:wee: Jeg får si fra, men jeg tviler på at hun sier seg fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Hjeeelp! Lenge siden jeg har handla på play.com, og nå er jeg litt forvirra. På noen dvd'er under tekniske detaljer står det en egen "subtitles"-kategori, mens på mange andre er den kategorien helt utelatt.

 

Er det play som ofte glemmer å oppføre kategorien (og derfor vet jeg ikke hvilke undertekster de kjører), eller betyr det automatisk at filmen ikke har undertekster i det hele tatt?

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Hvis ikke det er oppført en egen subtitles-kategori, så er det nok bare Play som har "glemt" å oppføre den. Dette problemet gjelder spesielt ganske ferske utgivelser. Kun hvis det står "non listet" under subtitles kan du være sikker på at du ikke får tekst.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
Hvis ikke det er oppført en egen subtitles-kategori, så er det nok bare Play som har "glemt" å oppføre den. Dette problemet gjelder spesielt ganske ferske utgivelser. Kun hvis det står "non listet" under subtitles kan du være sikker på at du ikke får tekst.

 

Okey, så da er det bare å gamble når jeg handler på play altså? Greit å ha engelsk tekst når jeg skal se litt tyngre "pratefilmer".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...