Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting som kan skje er at selv om den står som "in stock" i det du bestiller den kan det være få igjenn og kanskje du kon sist i køen. Står varen fortsatt som "In stock" i status?

 

Jeg vil si at i de fleste tilfeller så vil man motta varene fra play mellom 1 og 2 uker etter at de er sendt. At det tar lang tid før de får sendt en vare kan ha flere årsaker. Preorder, temporarily out of stock, unavailable, Account declined (usannsynelig i ditt tilfelle).

 

Bare for å stille et dumt spørsmål; den siste er ikke tilfeldig vis et PlayTrade-kjøp?

Lenke til kommentar
Frakt på 250 for å sende den til Play? Har du kontaktet butikken først? Hvis ikke skal det vel spørs om du får ny. Koster ikke Band of Brothers under 250 kroner? Da hadde det jo vært billigere for Play å sende deg ny vare. Men er vel bare å håpe du får ny, selv om det vil ta litt tid. :)

 

Kontaktet Play, ja.

 

Thank you for your recent enquiry. Please follow the instructions below on

how to return your item and to help us process your return as quickly as

possible.

 

Your returns authorisation is ****************\********

 

Please return the faulty product to us at the address below and we will

replace it upon receipt.

 

Play.com Returns

Unit 3A

Appletree Industrial estate

Chipping Warden

Banbury

Oxfordshire

OX17 1LL

 

Print out a copy of this Returns Authorisation e-mail and include it

alongside the original invoice.If you do not have access to a printer

please include a covering note stating your personal Returns Authorisation

Number located at the top of this e-mail.

 

We request that you return the item to us in secure packaging using

recorded delivery. If you are mailing from outside of the UK please use

an equivalent insured service.

 

To help us process your return more quickly please include a detailed

description of the fault. For example if you are returning a DVD or CD we

need to know the chapter/track in which the problem occurs.

 

 

Please accept our apologies for any inconvenience this may have caused you

and thank you for your patience and valued custom.

 

Kind Regards,

 

Play

 

Har sendt pakken i samme embalasje som den kom i, altså kan de ikke si noe på det. Pakken veide over en halv kilo. Med Posten kostet det 250,- til UK. Det kunne blitt billigere dersom den ble sendt som brev, men da ville jeg mistet forsikring og beskyttelse. Siden de har gjort feilen, og jeg har gjort slik de sa, så er de vel pliktet å sende meg tilbake DVD-boksen, og i tillegg dekke alle fraktutgifter?

Lenke til kommentar

Problemet med retur til Play er vel at de krever "recorded delivery". Jeg tolker det dithen at man må sende med em metode som kan spores. Eneste mulighet er da rekomandert sending. Det står så fint på siden dems at man får frakten refundert, men ikke forvent å få hele beløpet. Jeg husker ikke helt hva det var de refunderte, men de hadde tydelig vis ikke sett på fraktkostnadene på pakka, for beløpet jeg fikk refundert til kredittkortet var langt mindere enn frakten hadde kostet.

Lenke til kommentar
Problemet med retur til Play er vel at de krever "recorded delivery". Jeg tolker det dithen at man må sende med em metode som kan spores. Eneste mulighet er da rekomandert sending. Det står så fint på siden dems at man får frakten refundert, men ikke forvent å få hele beløpet. Jeg husker ikke helt hva det var de refunderte, men de hadde tydelig vis ikke sett på fraktkostnadene på pakka, for beløpet jeg fikk refundert til kredittkortet var langt mindere enn frakten hadde kostet.

 

Hmm.. Jeg veit ikke om pakken min kan spores eller ikke jeg.. Men har jeg ikke krav på pengene? Det er jo faktisk Play som har gjort en feil, og jeg bør jo ikke belastes for det.

Lenke til kommentar

du kan sikkert få refundert alt, dersom du klarer å føre saken videre hos play, men vi vet jo alle at det ikke akkurat er lett. Jeg vet bare at sidene dems sier at de refunderer fraktkostnadene, men beløpet jeg fikk refundert ikke var i nærheten av det det kostet å sende pakken fra Norge. Nå var ikke pakken min like dyr som din, så jeg gadd ikke å stresse masse for drøye 50kr, eller hva det nå var.

Lenke til kommentar

Eg skal kjøpe The Big Bang Theory Season 1 på DVD. Det er ikkje kome til Europa, så eg må kjøpe frå USA. Så langt har eg tenke på Amazon eller Deep Discount. Prisen er noko lunde det same. Betyr det noko kvar eg kjøper? Har vel kjøpt frå begge tidlegare om eg hugsar riktig. Prisen blir under 200,-

Lenke til kommentar

People, jeg trenger hjelp. En venn av meg vil ha A troll in central park, problemet er at hun vil ha den med norsk tale. Jeg vet ikke om den er gitt ut i norge på DVD engang. Hvis den ikke er å oppdrive ender det opp med å bestille den fra amazon, så ikke noen vits å nevne den utgivelsen, med mindre amazon ikke har nevnt at det er flere språk enn engelsk på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...