Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja står forklart sånn halveis. Står at jeg skal angi postens referansenummer. Aner ikke hva dette er. Vet heller ikke hvor jeg skal sende inn fullmakten.

 

Har gjort dette to ganger. Ene gangen sendte jeg fullmakt og kvittering på epost til de, og andre gangen fakset jeg kvittering (den sendingen var langt under tollgrensen, så jeg slapp avgifter på den). Det skal vel stå både postadresse, epost, telefon og faksnummere på brevet eller fullmakten du fikk?

Lenke til kommentar
Jeg har betalt for en film jeg ikke har fått, er ikke blitt sendt ennå engang, mottok dem andre filmene fpr 2 dager siden som jeg bestilte likt, hvordan skal jeg ta opp dette? Finner ikke mail adresse til dem

Logg inn på kontoen din, gå inn på "order history", velg den filmen det gjelder og trykk på "I have not received my Play.com order" nederst på siden og fyll ut kontaktskjema. (Merk: Delivery usually takes 3–5 working days (from date of posting), but we will need to wait 21 days before being able to trace, replace or refund lost items.)

Lenke til kommentar
Jeg har betalt for en film jeg ikke har fått, er ikke blitt sendt ennå engang, mottok dem andre filmene fpr 2 dager siden som jeg bestilte likt, hvordan skal jeg ta opp dette? Finner ikke mail adresse til dem

 

Hvis den ikke har blitt sendt ennå, så kan jeg jo skjønne hvorfor du ikke har mottat den ennå...

 

Da må det jo stå ett eller annet på sidene dems (Outstanding orders) om at den er backorder eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Står ikke en dritt på siden dems, så antar den ikke er sendt, dem har den på lager og alt. Skulle tro dem sendte den likt med dem andre da.

 

Enten ligger filmen under "Outstanding orders" (ikke sendt) eller under "Order History" (da skal postdato stå ved siden av).

 

Jeg har fått en adresse jeg skal sende tilbake Band of Brothers boksen min til.

 

Play.com Returns

Unit 3A

Appletree Industrial estate

Chipping Warden

Banbury

Oxfordshire

OX17 1LL

 

Skal jeg skrive "Great Britain" "England" eller noe nederst, eller holder det slik det står overfor?

Lenke til kommentar
Den siste filmen min er tydligvis ikke sendt, har dem tatt betalt i denne? Om det er så, vil dette bli betalt tilbake om jeg trykker cancel order?

 

Kontoen din blir ikke belastet før dvd'en er sendt. Trykker du Cancel Order, vil orderen bli kanselert og du vil ikke måtte betale noe.

 

Hvor lenge er det egentlig siden du bestilte varen? Når det gjelder Play, er det nemlig greit å ha litt tålmodighet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...