Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Er det noe i veien med kampanjen til Amazon.co.uk?

 

(tenker på 3 DVDs for £10) Jeg legger til tre filmer fra kampanjen i kurven, men totalprisen blir ikke 10£, men summen av hva de tre filmene koster til sammen. ( alle tre er med i kampanjen)

 

Noen andre som har "klart" å handle fra amazon og fått den riktige prisen?

 

En annen veldig irriterende ting er at etter som man legger til ting i handlevognen kommer man bort fra 3 for 10£-siden på amazon og må lete fram igjen til der man var komt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En annen veldig irriterende ting er at etter som man legger til ting i handlevognen kommer man bort fra 3 for 10£-siden på amazon og må lete fram igjen til der man var komt.

 

Hvorfor gjøre det så tungvindt?

 

Når du har lagt varene i handlevognen så hopper du bare en side tilbake så er du tilbake til tilbudet igjen, varene blir lagret i handlekurven din uansett...

Lenke til kommentar

Kom tilfeldig over denne, jeg tenkte jeg skulle handle litt dvd`er nå utover, begynner blir litt lei av og bare leie. Så lurte jeg på om noen har anbefalinger til sider hvor man får kjøpt det meste av dvd`er og som har fine priser, evt utland med kjapp levering og greie post prinsipper.

 

En kompis handlet et sted på nett før, men han husker jo så klart ikke hva det heter lengre, der var det svin billig.

Lenke til kommentar

Jeg bare tenkte hvis det var noen filmer jeg kunne velge mellom og ha det eller ikke så kunne jeg like gjerne ta det, men jeg bestilte en helt bøling filmer i stad og kun en hadde norsk teksting :p Egentlig liker jeg film best uten text, man får med seg mer av filmen da, slipper jo sitte og glana på teksten hele tida, kunne like gjerne lest ei bok da :O

Lenke til kommentar
Det er veldig få filmer med norsk tekst på play.com ja. Og det er som du sier. Står det ikke noen med teksting, har ikke filmen noen som helst teksting i det hele tatt.

 

Dette er feil. Play.com er utrolig dårlig på å merke teksting. Ofte står det ingenting, men det er tekt. Men hvis det står at det er engelsk tekst men ikk noe annet, så er det helt sikkert at det ikke er norsk tekst. Men de fleste filmene har som regel minst engelsk tekst selv om det ikke står noe som helst i informasjonen.

Lenke til kommentar
Det er veldig få filmer med norsk tekst på play.com ja. Og det er som du sier. Står det ikke noen med teksting, har ikke filmen noen som helst teksting i det hele tatt.

 

Kommer jo litt ann på hvordan man definerer "veldig få" også. Søker du etter norsk tekst, får man tross alt opp 2000 filmer. Sammenlignet med lageret til Play, så er ikke 2000 veldig mange - men at en engelsk nettbutikk har 2000 dvd-filmer med norsk tekst, er ikke så ille.. (noe av det er sikkert playtrade, da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...