Xtra Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er det noe i veien med kampanjen til Amazon.co.uk? (tenker på 3 DVDs for £10) Jeg legger til tre filmer fra kampanjen i kurven, men totalprisen blir ikke 10£, men summen av hva de tre filmene koster til sammen. ( alle tre er med i kampanjen) Noen andre som har "klart" å handle fra amazon og fått den riktige prisen? En annen veldig irriterende ting er at etter som man legger til ting i handlevognen kommer man bort fra 3 for 10£-siden på amazon og må lete fram igjen til der man var komt. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det blir trukket i fra rett før du betaler. Og når du har lagt til en film i handlekurven er det bare å trykke på tilbake knappen i browseren. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 tilbud og rabater på Amazon synes ikke i handlekurven før man er nesten ferdig med å gjennomføre orderen. Altså på nest siste side der man velger Submit. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 En annen veldig irriterende ting er at etter som man legger til ting i handlevognen kommer man bort fra 3 for 10£-siden på amazon og må lete fram igjen til der man var komt. Hvorfor gjøre det så tungvindt? Når du har lagt varene i handlevognen så hopper du bare en side tilbake så er du tilbake til tilbudet igjen, varene blir lagret i handlekurven din uansett... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 OK, takk for hjelp! Er ikke helt den erfarne DVD-shopperen. ( i hvertfall ikke på nett) Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kom tilfeldig over denne, jeg tenkte jeg skulle handle litt dvd`er nå utover, begynner blir litt lei av og bare leie. Så lurte jeg på om noen har anbefalinger til sider hvor man får kjøpt det meste av dvd`er og som har fine priser, evt utland med kjapp levering og greie post prinsipper. En kompis handlet et sted på nett før, men han husker jo så klart ikke hva det heter lengre, der var det svin billig. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) www.play.com - Sender varene separert så du slipper å tenke på moms osv. www.amazon.co.uk - Sender varene samlet, men vesentlig raskere enn play.com på levering. Endret 11. oktober 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
citronen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 orker ikke å lese gjennom hele posten, men før jeg fikk INTERNET hjemme, kjøpte jeg plater fra www.dvdboxoffice.com Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som vet om det går an å finne Hrafninn flýgur med norsk undertekst? Jeg er klar over at det finnes med svensk, men takler ikke lese store mengder med svensk. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Når man kjøper i utlandet, f.eks amazon, får man text da?? Er ikke avhengig av det. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det avhenger fra film til film. Sjekk spesifikkasjonene. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Play.com: Jeg regner med alle filmene er vanlig sone som i norge om det ikke står annet som her: (Region 1 DVD) | Region 1 DVD i headeren. Finner ikke noe specs om undertekst eller noe al av det som pleier og stå bak på dvd coveret på play.com :S Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vis du ser under "Customer Reviews" så skal det stå der. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Dem det ikke står noe på har ikke norsk tekst eller? I så fall er det ikke mange med norsk tekst på Play.com Endret 11. oktober 2008 av cmi Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er veldig få filmer med norsk tekst på play.com ja. Og det er som du sier. Står det ikke noen med teksting, har ikke filmen noen som helst teksting i det hele tatt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Er ikke avhengig av det. Til ikke å være avhengig av tekst, så er du virkelig opptatt om det er tekst eller ikke Bruk søkefunksjonen til play, så kan du søke på om filmene har norsk tekst eller ikke. Eller du kan sjekke hos DVD Compare for å se om de har tekst... Endret 11. oktober 2008 av Manx Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg bare tenkte hvis det var noen filmer jeg kunne velge mellom og ha det eller ikke så kunne jeg like gjerne ta det, men jeg bestilte en helt bøling filmer i stad og kun en hadde norsk teksting Egentlig liker jeg film best uten text, man får med seg mer av filmen da, slipper jo sitte og glana på teksten hele tida, kunne like gjerne lest ei bok da :O Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er veldig få filmer med norsk tekst på play.com ja. Og det er som du sier. Står det ikke noen med teksting, har ikke filmen noen som helst teksting i det hele tatt. Dette er feil. Play.com er utrolig dårlig på å merke teksting. Ofte står det ingenting, men det er tekt. Men hvis det står at det er engelsk tekst men ikk noe annet, så er det helt sikkert at det ikke er norsk tekst. Men de fleste filmene har som regel minst engelsk tekst selv om det ikke står noe som helst i informasjonen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ja ok. Det er mulig det er rett det. Må vel innrømme at jeg sjelden ser etter om filmen har noen som helst teksting. Bestiller filmen jeg og så kommer tekstingen som en bonus. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er veldig få filmer med norsk tekst på play.com ja. Og det er som du sier. Står det ikke noen med teksting, har ikke filmen noen som helst teksting i det hele tatt. Kommer jo litt ann på hvordan man definerer "veldig få" også. Søker du etter norsk tekst, får man tross alt opp 2000 filmer. Sammenlignet med lageret til Play, så er ikke 2000 veldig mange - men at en engelsk nettbutikk har 2000 dvd-filmer med norsk tekst, er ikke så ille.. (noe av det er sikkert playtrade, da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå