Lawliet Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hva er leveringstiden til Play.com? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Rundt en uke hos meg flott Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hvor handler folk her generlt sett de asiatiske utgivelsene sine? Jeg har i stor grad holt meg til play-asia.com, yesasia.com og dvdfromkorea.com. Også prøvd ethaicd.com, rask levering der. Noen andre som har tips? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hvor handler folk her generlt sett de asiatiske utgivelsene sine? Jeg har i stor grad holt meg til play-asia.com, yesasia.com og dvdfromkorea.com. Også prøvd ethaicd.com, rask levering der. Noen andre som har tips? Stort sett yesasia og dvdfromkorea, men hender jeg handler fra amazon.jp også. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Stort sett yesasia og dvdfromkorea, men hender jeg handler fra amazon.jp også. Synes det er veldig lite som kan konkurrere med servicen jeg får hos dvdfromkorea. Alltid til å stole på : ) Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har god erfaring med dvdfromkorea (veldig god service ved krøll), yesasia og ethaicd. Sistnevnte har dog veldig varierende kvalitet på bilde og teksting så jeg har dem kun i reserve nå. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvordan er det med bestilling hos amazon.co.uk og betaling av moms. Ser at de skriver "Dispatched from and sold by Amazon.co.uk. Gift-wrap available." Vil det da si at jeg slipper å betale moms hvis de pakker den inn som en gave? Og sender de filmene hver for seg? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Amazon sender ikke som gave i den forstand at du slipper norsk moms hvis varen koster 200 kroner eller mer. Kun snakk om penere innpakning. Alle varene i en bestilling sendes samlet så sant de er på lager så du må eventuellt gjøre flere bestillinger for å havne under momsgrensen. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Okei... Fant to bokser hvor den ene var over 200. Men når jeg kom til betalingen viste det seg at prisen ble lavere. Hva kan det være? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Tror de trekker fra engelsk moms eller noe den duren? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Mulig... De trakk fra en del til å begynne med, men så kom det litt ekstra på frak og slikt. Men total prisen ble noe lavere enn det som stod i butikken. Kjøpte en Rambo boks til £21.44. Får vell be til høyere makter om at den skal slippe gjennom tollen. EDIT: Original prisen på boksen var £22.98 så det var ikke all verden de trakk fra, men litt var det. Endret 31. august 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det blir trukket 17% mva når man handler fra amazon.co.uk. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 - Hvis det står: 'Dispatched from and sold by Amazon.co.uk', er prisen oppgitt med britisk moms og denne blir trukket fra ved forsendelse til Norge. Derfor ser du en annen pris når du kommer til betalingen. - Hvis det står: 'Items for dispatch to UK will be sold by Amazon's Preferred Merchant', er prisen oppgitt uten moms. Frakt tilkommer. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det stod "'Dispatched from and sold by Amazon.co.uk" så det var nok oppgitt med moms til å begynne med ja. Så for å quote meg selv her: Kjøpte en Rambo boks til £21.44. Får vell be til høyere makter om at den skal slippe gjennom tollen. EDIT: Original prisen på boksen var £22.98 så det var ikke all verden de trakk fra, men litt var det. Her ble det trukket i fra rundt £1.50 noe som ligger rundt 17% hvis jeg ikke tar altfor feil. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Sjølv om det står DVD utanpå pakka kjem ting frå Amazon (ofte) rett gjennom tollen ettersom det er mest kjent som bokhandel. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kjøpte en Rambo boks til £21.44. Får vell be til høyere makter om at den skal slippe gjennom tollen. *snip* Pris uten moms blir £19.56 + frakt £1.88 = $21.44 så med neste ukes kurs hos tollvesenet går det helt fint siden prisen på selve varen er under 200 kroner. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Vet ikke om dette er rett sted å spørre, men jeg prøver. Finnes det en Star Wars boks med alle filmene? Isåfall, hvor får jeg kjøpt den? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Finnes mange, prøv på play.com Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg fant ingen. For det er vel 6 Star Wars filmer? Jeg fant bare bokser med 3 filmer. Eller må jeg rett og slett kjøpe to forskjellige bokser med 3 + 3 filmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå