Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor handler folk her generlt sett de asiatiske utgivelsene sine? Jeg har i stor grad holt meg til play-asia.com, yesasia.com og dvdfromkorea.com. Også prøvd ethaicd.com, rask levering der. Noen andre som har tips?

 

Stort sett yesasia og dvdfromkorea, men hender jeg handler fra amazon.jp også.

Lenke til kommentar

Amazon sender ikke som gave i den forstand at du slipper norsk moms hvis varen koster 200 kroner eller mer. Kun snakk om penere innpakning.

 

Alle varene i en bestilling sendes samlet så sant de er på lager så du må eventuellt gjøre flere bestillinger for å havne under momsgrensen.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Mulig...

 

De trakk fra en del til å begynne med, men så kom det litt ekstra på frak og slikt. Men total prisen ble noe lavere enn det som stod i butikken.

 

Kjøpte en Rambo boks til £21.44. Får vell be til høyere makter om at den skal slippe gjennom tollen. :p

 

EDIT:

Original prisen på boksen var £22.98 så det var ikke all verden de trakk fra, men litt var det.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar

- Hvis det står: 'Dispatched from and sold by Amazon.co.uk', er prisen oppgitt med britisk moms og denne blir trukket fra ved forsendelse til Norge. Derfor ser du en annen pris når du kommer til betalingen.

- Hvis det står: 'Items for dispatch to UK will be sold by Amazon's Preferred Merchant', er prisen oppgitt uten moms.

 

Frakt tilkommer.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Det stod "'Dispatched from and sold by Amazon.co.uk" så det var nok oppgitt med moms til å begynne med ja.

 

Så for å quote meg selv her:

Kjøpte en Rambo boks til £21.44. Får vell be til høyere makter om at den skal slippe gjennom tollen.

 

EDIT:

Original prisen på boksen var £22.98 så det var ikke all verden de trakk fra, men litt var det.

 

Her ble det trukket i fra rundt £1.50 noe som ligger rundt 17% hvis jeg ikke tar altfor feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...