Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Det er nå ni dager jeg bestilte varer fra play.com. To av filmene har fremdeles statusen order placed, mens den tredje har statusen order taken. Den filmen som har statusen order taken er nå utsolg, men den skal ha vært inne da jeg bestilte den. Dette er min første bestilling fra Play.com. Er det noen som har hatt samme erfaringer, eller er det grunn til bekymring? Begynner å bli utålmodig nå! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nå ni dager jeg bestilte varer fra play.com. To av filmene har fremdeles statusen order placed, mens den tredje har statusen order taken. Den filmen som har statusen order taken er nå utsolg, men den skal ha vært inne da jeg bestilte den. Dette er min første bestilling fra Play.com. Er det noen som har hatt samme erfaringer, eller er det grunn til bekymring? Begynner å bli utålmodig nå! :thumbdown:

 

Har ikke opplevd det. Har bestilt en god del filmer der.

Hos meg kommer det Order Placed - Packing - Order Posted. Så har jeg filmen etter 1 uke ca.

Lenke til kommentar
Det er nå ni dager jeg bestilte varer fra play.com. To av filmene har fremdeles statusen order placed, mens den tredje har statusen order taken. Den filmen som har statusen order taken er nå utsolg, men den skal ha vært inne da jeg bestilte den. Dette er min første bestilling fra Play.com. Er det noen som har hatt samme erfaringer, eller er det grunn til bekymring? Begynner å bli utålmodig nå! :thumbdown:

 

Nå har den varen som var utsolgt godt tilbake fra statusen Order taken til Order placed. Det må da være et tegn på fremgang... Varen er nå også in stock.

 

Har lyst til å bestille en god del varer til fra play.com, men jeg vil være sikker på at jeg får min første ordre uten tull først.

Endret av MrBrown
Lenke til kommentar

Kan forklares med at boksen, selvom den mest sannsynlig ligger i en boblekonvolutt, blir behandlet som en pakke i postgangen.

 

Og når du sier 12 dager så husk at det er et par helger i mellom der og at det bare har gått 7 (eller deromkring) virkedager, som er det som er vanlig å telle i slike sammenhenger.

 

Jeg skønner ikke helt hvorfor folk får så fort panikk for slike ting. På play skal man melde fra dersom man ikke har mottat pakken innen 21 virkedager. Har du ikke mottatt den da og de ikke kan spore den fram til deg så vil de mest sannsynlig sende en ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...