Infenso Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Det er nå ni dager jeg bestilte varer fra play.com. To av filmene har fremdeles statusen order placed, mens den tredje har statusen order taken. Den filmen som har statusen order taken er nå utsolg, men den skal ha vært inne da jeg bestilte den. Dette er min første bestilling fra Play.com. Er det noen som har hatt samme erfaringer, eller er det grunn til bekymring? Begynner å bli utålmodig nå! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det er nå ni dager jeg bestilte varer fra play.com. To av filmene har fremdeles statusen order placed, mens den tredje har statusen order taken. Den filmen som har statusen order taken er nå utsolg, men den skal ha vært inne da jeg bestilte den. Dette er min første bestilling fra Play.com. Er det noen som har hatt samme erfaringer, eller er det grunn til bekymring? Begynner å bli utålmodig nå! Har ikke opplevd det. Har bestilt en god del filmer der. Hos meg kommer det Order Placed - Packing - Order Posted. Så har jeg filmen etter 1 uke ca. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Fikk PotC på fredag, men Lotr (Som ble sendt samtidig) ikke har komt frem, regner med den ligger hos tollen.. Bestilte fra Play Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Det er nå ni dager jeg bestilte varer fra play.com. To av filmene har fremdeles statusen order placed, mens den tredje har statusen order taken. Den filmen som har statusen order taken er nå utsolg, men den skal ha vært inne da jeg bestilte den. Dette er min første bestilling fra Play.com. Er det noen som har hatt samme erfaringer, eller er det grunn til bekymring? Begynner å bli utålmodig nå! Nå har den varen som var utsolgt godt tilbake fra statusen Order taken til Order placed. Det må da være et tegn på fremgang... Varen er nå også in stock. Har lyst til å bestille en god del varer til fra play.com, men jeg vil være sikker på at jeg får min første ordre uten tull først. Endret 14. juli 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvor lang tid bruker en film som koster onder 200kr i tollen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ingen tid i det hele tatt, den blir ikke sendt ditt hvis den koster under 200 kroner, bare hvis de er i tvil om prisen eller den er over 200 kroner... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ok, da er de nok i tvil om prisen.. Det kan også være at det tar lengre tid for en samleboks å komme frem eller en enkelt dvd film? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Kommer litt ann på hvor du har handlet hen, har du handlet fra amazon, play osv. så er de ikke i tvil om prisen. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Fra play hender det at ting som blir merket sendt samme dag kommer fram med 2-3 dagers mellomrom. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er fra play.com ja Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg vet det er kjipt å vente på ting, men man må huske på at det er lite poeng å begynne å etterlyse ting, eller tro at noe har gått galt i postgangen, før det har gått 2-3 uker uten at det dukker opp. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm, har problemer med å bestille ting fra play.com nå. Fikk en mail hvor jeg også måtte fylle inn "valid from date" og "issue number". Hvor står disse sifrene? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er ikke de sifrene bare for de som bor i England da? Vi har ikke slike numre her i Norge. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er ikke de sifrene bare for de som bor i England da? Vi har ikke slike numre her i Norge. Jeg har iallefall ingen slike numre. Noen andre som har fått en slik mail når de har forsøkt å bestille de siste dagene? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Bestilte i går og hadde ikke noe problemer. Varene er sendt i dag. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Lotr boksen fra play dukket ikke opp i dag heller, dette starter å se mørkt ut (12 dager siden den ble sendt) Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har opplevd leveringstider opptil 20 dager fra Play.com så tror ikke løpet er helt kjørt Kontorstol, men hvis det er så har Play ganske grei service på sånt (etter hva jeg har erfart). Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Lotr boksen og Potc 3 ble sendt samme dag, og Potc 3 fikk jeg på fredag, så hvor Lotr har gjort av seg er et mysterium Dersom jeg ikke får den, sender play en ny da? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg fikk velge mellom pengene tilbake eller så skulle de sende en ny DVD. Merk at det må ta minst 21 dager fra pakken er sendt til du etterlyser pakken. Endret 16. juli 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kan forklares med at boksen, selvom den mest sannsynlig ligger i en boblekonvolutt, blir behandlet som en pakke i postgangen. Og når du sier 12 dager så husk at det er et par helger i mellom der og at det bare har gått 7 (eller deromkring) virkedager, som er det som er vanlig å telle i slike sammenhenger. Jeg skønner ikke helt hvorfor folk får så fort panikk for slike ting. På play skal man melde fra dersom man ikke har mottat pakken innen 21 virkedager. Har du ikke mottatt den da og de ikke kan spore den fram til deg så vil de mest sannsynlig sende en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå