Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal være samme utgave, men den var vel også limited når den kom, så muligheten for at bensinkanna i metal er erstattet av noe fint i papp/plast er jo tilstede.

Jeg bestilte den nesten når den var ny, men jeg fikk ikke bensinkanna, kun vanlig cover.

Sendte mail til Amazon siden det var bensinkanna som var avbildet, men til liten nytte. Jeg kunne få returnere den, men utifra hva jeg betalte kontra frakt tilbake var det like greit å bare beholde den.

Lenke til kommentar
Play.com har et tilbud med 2 t-skjorter for ca. 200 NOK. Vil de dele opp orderen? Slik at jeg spiller ekstra kostnader.

Et prøvekjøp viser at hver t-skjorte blir en egen ordre og sendes for seg, akkurat som med film. Og klær er 'eligible for shipping outside the UK'.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Når jeg kjøper "3 for £12"-filmer fra play deles de ihvertfall opp. Men jeg trodde play bare solgte media (film/musikk/bøker) til Norge.

Klær går også. ;) Har kjøpt en del t-skjorter derifra før. Og en lommebok for den saks skyld.

Play.com har et tilbud med 2 t-skjorter for ca. 200 NOK. Vil de dele opp orderen? Slik at jeg spiller ekstra kostnader.

Et prøvekjøp viser at hver t-skjorte blir en egen ordre og sendes for seg, akkurat som med film. Og klær er 'eligible for shipping outside the UK'.

 

Ha en fin dag. :)

Takker! :)

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
Jeg ser at det på mange filmer på ebay står:

Region Code: REGION ALL!

 

Finnes det? Sonefrie DVD-filmer? Jeg har jo hørt om sonefrie dvd-spillere, men ikke filmer :S

 

Masse filmer som er sonefrie, i følge DVD Profiler så har jeg 421 filmer som er sonefrie...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...