Infenso Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er det noen som vet om dette er de samme utgavene? http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCRE...&item=58052 http://www.monstersandcritics.com/dvd/news...cle_1208354.php Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det skal være samme utgave, men den var vel også limited når den kom, så muligheten for at bensinkanna i metal er erstattet av noe fint i papp/plast er jo tilstede. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det skal være samme utgave, men den var vel også limited når den kom, så muligheten for at bensinkanna i metal er erstattet av noe fint i papp/plast er jo tilstede. Jeg bestilte den nesten når den var ny, men jeg fikk ikke bensinkanna, kun vanlig cover. Sendte mail til Amazon siden det var bensinkanna som var avbildet, men til liten nytte. Jeg kunne få returnere den, men utifra hva jeg betalte kontra frakt tilbake var det like greit å bare beholde den. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er egentlig bensinkanna jeg er ute etter. Har allerede en simpel utgivelse av filmen fra før av. Vet ikke om jeg våger å bestille denne hvis ikke jeg er sikker på at jeg får det jeg er ute etter... 79 kr for bensinkanna er kanskje for godt til å være sant? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kanskje kanskje ikke, jeg betalte $12 for den ny og det er godt under 100 lappen selv da Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nå er den bestilt, så det er bare å krysse fingrene! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Play.com har et tilbud med 2 t-skjorter for ca. 200 NOK. Vil de dele opp orderen? Slik at jeg spiller ekstra kostnader. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Når jeg kjøper "3 for £12"-filmer fra play deles de ihvertfall opp. Men jeg trodde play bare solgte media (film/musikk/bøker) til Norge. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Play.com har et tilbud med 2 t-skjorter for ca. 200 NOK. Vil de dele opp orderen? Slik at jeg spiller ekstra kostnader. Et prøvekjøp viser at hver t-skjorte blir en egen ordre og sendes for seg, akkurat som med film. Og klær er 'eligible for shipping outside the UK'. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Når jeg kjøper "3 for £12"-filmer fra play deles de ihvertfall opp. Men jeg trodde play bare solgte media (film/musikk/bøker) til Norge. Klær går også. Har kjøpt en del t-skjorter derifra før. Og en lommebok for den saks skyld. Play.com har et tilbud med 2 t-skjorter for ca. 200 NOK. Vil de dele opp orderen? Slik at jeg spiller ekstra kostnader. Et prøvekjøp viser at hver t-skjorte blir en egen ordre og sendes for seg, akkurat som med film. Og klær er 'eligible for shipping outside the UK'. Ha en fin dag. Takker! Endret 3. juni 2008 av :--{D Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Får feilmelding på visaet av dvdstrax. Anelse om deres transaksjonsserver er nede? Acquirer interface unavailable Endret 9. juni 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg ser at det på mange filmer på ebay står: Region Code: REGION ALL! Finnes det? Sonefrie DVD-filmer? Jeg har jo hørt om sonefrie dvd-spillere, men ikke filmer :S Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg ser at det på mange filmer på ebay står:Region Code: REGION ALL! Finnes det? Sonefrie DVD-filmer? Jeg har jo hørt om sonefrie dvd-spillere, men ikke filmer :S Masse filmer som er sonefrie, i følge DVD Profiler så har jeg 421 filmer som er sonefrie... Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 uansett skal du være på vakt om det står region all på ebay... det kan være bootlegs. er det kinesisk/asiatisk tekst etc er sjansen enda større at det ikke er ekte vare. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg ser at det blir skrevet at Play.com deler opp ordren slik at den går under grensen. Er dette noe man må opplyse dem om, eller er det noe som skjer automatisk? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det skjer automatisk ja. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Flotters! Da tar jeg og brenner halve lønnen min på filmer med mitt nye Visa-kort! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hehe... Pengene gikk fort til meg også når jeg fikk meg ordentlig Visa. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvordan henvender jeg meg til tollvesenet når de feilaktig har påført en pakke tollgebyr+MVA? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Det var en eller annen adresse man skulle bruke, er vel tatt opp en gang før i tråden i forhold til bogo salgene til amazon.com. Men du blir sikkert ikke skutt hvis du sender en mail til: [email protected] så kan sikker de hjelpe deg eller sende deg til riktig avdeling. Endret 26. juni 2008 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå