Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

under linken Hjelp/betingelser på Playx.no sine sider;

 

...

Varene pakkes hos vår logistikkpartner Cinemax i Danmark eller på vårt lager i Norge. Varene sendes alltid rett hjem til deg på raskeste måte. Ved sending fra Danmark

sørger vi for fortolling og momsbehandling. Dette gjelder alle varer også de over kr 200,-.

 

Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Fikk e-post i dag om at jeg ikke trenger å sende tilbake DVDen. Foreløpig veldig fornøyd med servicen til amazon.co.uk.

Samme erfaringer som deg, dog angående en annen sak. Amazon.co.uk hadde belastet Visa-kortet to ganger for en serie. Hva skjedde? Jo, jeg fikk en e-post fra dem hvor de forklarte feilen, ba om unnskyldning og at tilbakebetaling skulle skje sporenstraks.

 

Kan ikke si noe annet enn at jeg er fornøyd, fordi den feilen hadde jeg ikke sett før jeg ble opplyst om den. Og med det har Amazon.co.uk fått en kunde som med glede kjøper flere filmer.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp for å få tak i deepdiscount.com. De har en veldig grei side hvor man kan sende spørsmål om ordrene, men man MÅ taste inn tlfnr. Har prøvd med +47, 0047, oppdeling av mobilnummeret mitt (har ikke fasttlf), men til ingen nytte, de godtar det ikke. Noen som har tips til hvordan dette kan løses?

Lenke til kommentar

Jepp, det er den siden, fikk det absolutt ikke til. Etter å ha sjekket mailen nå, har de allikevel endelig greid å sende en film bestilt 25.mai, så med litt flaks angående USD-kursen, sklir den igjennom tollen. Varer til $39,89 er skummelt :dontgetit:

 

Takk for hjelpen uansett

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

De har ikke verdens beste kundebehandling, etter min erfaring, så jeg har gått mer og mer over til å handle fra DVD Pacific og Amazon.com. DVD Pacific så får man svar på det man vil i løpet av et veldig kort tid (få timer) så lenge de er oppe og de er alltid lette og ha med å gjøre...

Lenke til kommentar
De har ikke verdens beste kundebehandling, etter min erfaring, så jeg har gått mer og mer over til å handle fra DVD Pacific og Amazon.com. DVD Pacific så får man svar på det man vil i løpet av et veldig kort tid (få timer) så lenge de er oppe og de er alltid lette og ha med å gjøre...

Enig, men når det er sagt, det er én uke igjen til forsommerens 20%off-salg@DD, skal gjelde fra 6-22 juni. Kan sikkert være smart å sjekke ut priser allerede nå, for å se hva som endrer pris når salget starter (erfaringsmessig settes en del priser før 20%off-kupong opp et par dager inn i salget, så kan ofte være smart å bestille tidlig).

Kuponger og særlig gode kjøp tar vi vel i Tilbudstråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...