Manx Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg får problemer etter at jeg har lagt 9 ting i handlekurven. Får bare blanke sider både i IE og firefox. Jeg som ville handle alt på en handlekurv :/ Avventer litt, visst ikke må jeg nesten lage forskjellige handlekurver. Noen som gidder å teste med å legge 9 forskjellige ting i kurven for så og browse videre? Ingen problemer, hadde en 15-20 stk og gikk som bare det det. Bruker opera... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Da prøver vi med opera da Ingenting skal stoppe meg nå :x Takk for at dere testet! Endret 28. desember 2007 av hsds Lenke til kommentar
hsds Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg gir opp! Firefox, IE og opera. Alt stopper samme sted! De er sikkert redde for at jeg skal få så fet samling.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Vet denne tråden er for kjøp av dvd film på nett, men fant ingen tråd for dvd kjøp i butikk så jeg slenger opp spørsmålet her. Jeg lurer på hvor det er mulig å skaffe seg den svare Transformers DVD-en? Så at de hadde den på Free Record Shop en gang jeg var til byen, men kjøpte den ikke da. Selger de den på Elkjøp f.eks? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Du mener 2 disc Steelbook-utgaven? Platekompaniet i Sandvika har den i alle fall. Jeg så den der i dag. Ville tro at andre Platekompaniet-butikker også har den. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Jepp. Må nok på Platekompaniet eller Free Record Shop ja. Fant den ikke på Elkjøp i dag og tviler på at de får den inn. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Platekompaniet har i alle fall en god pris på den - kr 129. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Såpass!! Når jeg så den på Free Record Shop hadde de den for 200,- Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Platekompaniet har i alle fall en god pris på den - kr 129. Jeg mente jeg så den til 179 på platekompaniet på Gjøvik. Ser at internettbutikken dems selger den for 129,- Lenke til kommentar
hsds Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Platekompaniet i Bergen har den til 129 på Torgallmenningen og Bystasjonen. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Den er i alle fall å få til kr 129 i Sandvika og i nettbutikken deres. Kanskje Gjøvik bare er litt treige... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Prøver å registrere meg på play.com nå, men må man legge inn bankort? Er bare 16 så har kun Visa electron Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Da sliter du, "ordentlig" visa er krav dessverre. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Uff, hvorfor gjøre det så vanskelig for oss som er under 18 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Fordi dere ikke kan stilles ansvarlig for egen søling med penger på nettet. Uansett skal man være over 18 for å handle på nettet. Hvis ikke må man handle med foreldres samtykke. Og da kan du komme til en ordning med foreldrene dine der du betaler dem for det du handler på deres kredittkort. Endret 30. desember 2007 av Xell Lenke til kommentar
EDB Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Noe ot: Hvis du bare tar en tur i banken og snakker med folk der tar det ikke lang tid før du får deg ordentlig visa-kort. Bare å si at du skal på ferie alene eller noe. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Er ikke verre enn å få foreldrene dine til å betale, så kan du betale de igjen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Er ikke verre enn å få foreldrene dine til å betale, så kan du betale de igjen Ekke så lett det, de er litt skeptisk til å legge ut kort informasjon på nettet Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Vel, du kan jo begynne med å si at det faktisk er statistisk tryggere å bruke kortet på nett så lenge du kjenner litt til butikkene det brukes i (alle noenlunde kjente butikker er 100% trygge) enn å bruke det i minibank og fysisk butikk ... Du skal bruke en bra luguber butikk for at det skal være muligheter for kortsvindel, eller så må du handle av privatpersoner, der er det jo alltid en viss teoretisk mulighet for å bli lurt (dog er ikke kortinformasjonen din i fare hvis du bruker greie betalingsløsninger som for eksempel PayPal). Edit: leif Endret 31. desember 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Har prøvd å si det til de, men er litt...eeh...gammeldags? Men får mase litt mer på de imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå