Hewitt Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Litt sent svar: Nei, du får ikke det. Sesong 4 kommer ikke engang ut i Norge før i januar, og det ser ikke ut til å være planlagt noen release av en komplett samleboks her i landet. Men hvis du ikke trenger norsk tekst og du har en DVD-spiller som tar sone 1, så får du sikkert noen DVD-sjapper til å importere den amerikanske boksen for deg hvis det er kredittkort eller noe annet som er problemet. Hvis problemet er teksting/sone, så sorry mac. Man sparer vel mye på å kjøpe sesongene hver for seg i Norge da? Bestiller man fra utlandet blir det jo toll... Det må du vurdere selv, nå svarte jeg bare ut ifra at du var interessert i samleboksen. Men prisen for samleboksen inkludert moms og fortollingsgebyr vil bli ca. nøyaktig 1000,-, så får du da se om det er mulig å få enkeltsesongene billigere. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Er det slik på CDWOW som på Play.com at de sender alle pakkene en og en selvom du bestiller en liten haug samtidig? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Zailor og PlayX, samarbeider de eller har de bare brukt samme webdesign? Hvordan er det med undertekst på filmer fra Play.com? Endret 17. desember 2007 av WD40 Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Zailor og PlayX er så vidt jeg vet eid av samme karen, husker ikke hva han heter. Mener at PlayX bruker samme lager som Zailor for varer over kr 199. På samme hylla finner du også DVDstrax. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Hvordan er det med norsk tekst på filmer fra play.com ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2007 Det varierer. Største problemet er at en del filmer har dårlig informasjon om hvilke tekster som er på de. Skal du være helt sikker på at det er norsk tekst så søk på subtitles og norwegian. Ellers så kan du se på det på denne måten; står det noe om subtitles (fesk at det er engelsk, tysk, italiensk osv), men det ikke står noe om norsk er det sikkert ikke norsk. Står det ingen ting på sutitles så kan det hende at det er norsk tekst på, men at det bare er dårlig info på denne varen. Fler og flere nye realeser har veldig mange sutitles på samme dvd og da er det ofte norsk på, men ingen garanti. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Er det slik på CDWOW som på Play.com at de sender alle pakkene en og en selvom du bestiller en liten haug samtidig? Yessire! Lenke til kommentar
SatanErHyggelig Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som har peiling på hvor Simpsons og Futurama er å finne billigst hen? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som har peiling på hvor Simpsons og Futurama er å finne billigst hen? Uten å sjekke for mye; CD-WoW har jo ganske greie priser. ~30 dollar pr. Futurama-sesong. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som har peiling på hvor Simpsons og Futurama er å finne billigst hen? Nettbutikken til Outland har Simpsons sesong 1-5 samlet til 698. Outland - Simpsons 698 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Importguide-linken var død, og jeg orka ikke lese gjennom 50 siders pdf. Mulig jeg har oversett noe, men fant ikke svaret på dette i tråden. Hvor mye toll må man betale for varer over 200? Har bestilt for drøye 600 fra amazon, lurer på hvor mye jeg må ut med i tillegg. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Antar det er filmer du snakker om og da blir det 25% moms på hele beløpet + en knapp hundrelapp i tollklareringsgebyr. (Hvis det sendes med posten. Andre speditører har andre priser) Så rundt 250 kroner ekstra. Se HER for forklaring. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Det er ikke toll på musikk og film, men alle varer som føres inn i landet (med untak av bøker... vet ikke om det er flere ting) må man betale merverdiavgift (mva) for. Og den er lik den mva du betaler når du kjøper film og musikk i norske butikker, altså 25%. I tillegg kommer det en avgift til posten for å behandlre pakken. Denne er på 80,- eller 175,- avhengig om verdien på pakken er under eller over 1000,- Svaret på dette spørsmålet står jo forklart nederst i første post i denne tråden. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 *snip* I tillegg kommer det en avgift til posten for å behandlre pakken. Denne er på 80,- eller 175,- avhengig om verdien på pakken er under eller over 1000,-*snip* Er 93,-/188,- nå og stiger til 97,-/196,- 1/1-2008. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 my bad. Fader å de legger på da. Er bare litt over ett or siden jeg betalte de ratene (både over og under 1000-) Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 27. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Har nå fått både DeepDiscountDVD og Amazon.co.uk i halsen etter mindre enn bra kundebehandling. Kan noen fortelle meg vitsen med å leite som en gal etter produkter som er merket med "in stock", bare for senere å få vite at de er tom for den aktuelle varen? DD klarte faktisk å sende meg en mail der de skrev at det var mitt bankkort som var årsaken til problemet, og at ordren nå er kansellert. Fordelen nettbutikker har, er at ekspeditørene slipper min vrede når frustrasjonen bobler over, skulle gjerne hatt tak i en av dem og filleristet dem skikkelig... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Noen andre som har problemer med å navigere seg i salgssidene til play.com? Ender bare opp med blanke sider her. Jeg som hadde satt meg ned i godstolen for å handle :/ Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 handla masse der i dag. var ikke noe problem i 2-3 tiden i alle fall. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg får problemer etter at jeg har lagt 9 ting i handlekurven. Får bare blanke sider både i IE og firefox. Jeg som ville handle alt på en handlekurv :/ Avventer litt, visst ikke må jeg nesten lage forskjellige handlekurver. Noen som gidder å teste med å legge 9 forskjellige ting i kurven for så og browse videre? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Funker fint her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå