Kvammis Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Vanlig visa skal funke uansett bank. Men f.eks Visa electron funker jo såklart ikke Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Så lenge det ikke er Electronic Use Only. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Så SkandiaBanken Visa-kort er greit? Ville jeg tro ja. Med VISA-kort kommer du langt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dritt. Fant ut at det var 18-års grense der. Noen gode kort? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Er ikke det bare en måte å finne ut på da, bestille? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Bestill i mammas navn ? 5827656[/snapback] Nope. Det går ikke. Gidder ikke snike meg til det heller. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg ønsker å gå til innkjøp av Lyckantropen. Så vidt jeg er bekjent, er det bare dette stedet som selger dvd-en. Problemet er at de krever paypal-betaling, noe jeg ikke er interessert i. Finnes denne filmen å få kjøpt noe annet sted der de tar VISA? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Bestill i mammas navn ? 5827656[/snapback] Nope. Det går ikke. Gidder ikke snike meg til det heller. 5827697[/snapback] Få en kompis til å kjøpe i mammas/pappas navn. Eller eventuellt hvis du har en kompis som er over 18. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Få en kompis til å kjøpe i mammas/pappas navn.Eller eventuellt hvis du har en kompis som er over 18. 5827781[/snapback] Som sagt, jeg gidder ikke snike meg til det. Jeg skal ha kortet hederlig og rederlig. edit: Nå prøver jeg meg på kort fra gebyrfri.no Endret 28. mars 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Nå misforso hvis vi hverandre litt. Jeg mente at du skulle bestille filmer i moren ditt sitt navn. Ikke bankkort PS: Det er 18 årsgrense på alle kredittkort (VISA, mastercard o.l.) Endret 28. mars 2006 av Kvammis Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 PS: Det er 18 årsgrense på alle kredittkort (VISA, mastercard o.l.) 5827979[/snapback] Hø? Stod ingenting der jeg bestilte... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Så ingen som vet åssen det er å handle brukte ting via amazon.co.uk? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Så ingen som vet åssen det er å handle brukte ting via amazon.co.uk? 5828144[/snapback] Så vidt jeg vet stiller Amazon seg bak det som foregår på marketplace, uansett om det er salg av brukte ting eller nye. Les beskrivelse nøye, og med kritiske øyne, så tror jeg Amazon ordner opp skulle det være noe feil (vet at det selges en del bootlegs/crap gjennom marketplace, men det skulle gå greit å få igjen pengene, med mindre du burde forstå at det var snakk om en kopi/ødelagt vare ut fra teksten). Er ikke sikker på om alle Marketplace UK-selgerne selger ut av England/EU (vet at det er heller få som gjør det på en del av de andre Amazon'ene). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Njål, har du funnet Lyckantropen for VISA? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Noen som har noen erfaringer med ebay.com? Er det i likhet med Amazon.com like seriøst? Ser at jeg må legge inn VISA nr`et mitt osv, derfor jeg spørr. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det lønner seg å se på hva andre har å si om selgeren. Hvis det er over 95% fornøyde kunder (og det burde gjerne være hundrevis eller tusenvis hvis det skal ha litt substans), tror jeg du trygt kan gå for en handel. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ser at Paypal blir nevnt som betalingsmåte, men VISA kan vel brukes også eller? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Som cun sier, sjekk feedback (forutsetter at det er MYE feedback, det er fullt mulig å lure systemet og legge inn falsk feedback), hvor lenge personen har vært aktiv, les beskrivelsen nøye. Kan være lurt å kjøre et google-søk på selger også, se om vedkommende har tråder om seg på diverse forum (xxx AND scam, for eksempel). Generelt tror jeg nok Amazon gir deg betraktelig større sikkerhet om noe går galt/varen ikke er som annonsert. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Bestilte Angel sesong 1 og 2 natt til mandag hos CDON, og fikk de i dag (onsdag). Veldig rask leveringstid, mye bra utvalg, og i tillegg var Angel sesong 1 (149,-) billigere enn alle de utenlandske, og norske, nettbutikkene jeg så hos. Og om litt av coveret står på svensk, bryr meg ikke. CDON anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå