Mojo Pin Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Sett tilbudene på platekompaniet ? Kjøpte en del der nå. Blant annet Kill Bill og Hotel Rwanda til 39 kr stk. Endret 21. november 2007 av Mojo Pin Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Rimelig kjedelig at jeg klarte å bestille DVD-en til feil adresse. Vei/gate er lett å skille. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Hvordan kan jeg finne ut om det er norske tekster? For eksempel på play.com Det er ikke så nøye for meg, men jeg kjøper julegaver til foreldre osv, som ikke er så god i engelsk Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Jeg spurte om dette for bare noen få innlegg siden. Å søke etter norske undertekster er svaret. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Det som er kjipt med play er at mange filmer har veldig lite informasjon. Å søke etter subtitles gir deg de filmene som det ligger inne på informasjonen. Greit hvis man skal kjøpe presang som her, men jeg har kjøpt masse filmer som ikke det har stått noe på angående teksting og mange av de har norsk tekst. Og alle har som regel minst engelsk tekst. Jeg pleier ikke bry meg, men har mange venner som helst vil ha tektet, og en del sier at det er bedre med engelsk tekst enn ikke noe. Men det varierer sikkert fra person til person. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Sender play hver film for seg selv eller vil de sende 2 blu-ray-filmer sammen? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 De sender hver film hver for seg. De har i allefall gjort det med alt jeg har kjøpt der. Selv om det er kampanjer, kjøp 2 betal for en. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 har ikke helt skjønt detta med frakt, alt over 200kr blir det mva på, vil det altså si at om jeg da kjøper en film(http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCRE...&item=74690) så blir det 199 for filmen pluss 18kr i frakt, altså 217kr, er det det som blir beløpet slik at jeg da må betale moms, eller slipper jeg unna med at det er 199kr? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 har ikke helt skjønt detta med frakt, alt over 200kr blir det mva på, vil det altså si at om jeg da kjøper en film(http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCRE...&item=74690) så blir det 199 for filmen pluss 18kr i frakt, altså 217kr, er det det som blir beløpet slik at jeg da må betale moms, eller slipper jeg unna med at det er 199kr? Koster en vare under 200 norske kroner uten frakt er en fritatt fra mums, og fortollingsgebyr. Men koster en vare mer enn 200 norske kroner må en betale mums på varens pris såvel som fraktkostnadene, i tillegg kommer fortollingsgebyret som ligger på 85 kroner. Du trenger med andre ord ikke betale noe ut over de 217 kronene for Blu-rayen du linket til. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Får man den komplette dvd-samlingen av The O.C på noen norske butikker? EDIT: Mener da denne. Endret 9. desember 2007 av Jokko88 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Litt sent svar: Nei, du får ikke det. Sesong 4 kommer ikke engang ut i Norge før i januar, og det ser ikke ut til å være planlagt noen release av en komplett samleboks her i landet. Men hvis du ikke trenger norsk tekst og du har en DVD-spiller som tar sone 1, så får du sikkert noen DVD-sjapper til å importere den amerikanske boksen for deg hvis det er kredittkort eller noe annet som er problemet. Hvis problemet er teksting/sone, så sorry mac. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Hvis jeg bestiller filmer fra en norsk nettbutikk som f.eks. playx.no, vil jeg få den før jul? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Playx.no sender alle varer som koster under 199 fra Danmark, så det er vanskelig å si. Trolig vil du få dem, men ingenting er sikkert i disse juletider. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Vanskelig å si siden PlayX sender fra både Norge og Danmark. Sender de den fra Norge, burde det gå. Sender de den fra Danmark tviler jeg. Men nå sender de vel uansett ikke noe før på mandag, og fristen for garantert levering innen jul går ut i morgen, så du er hvert fall ikke garantert noe. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Litt sent svar: Nei, du får ikke det. Sesong 4 kommer ikke engang ut i Norge før i januar, og det ser ikke ut til å være planlagt noen release av en komplett samleboks her i landet. Men hvis du ikke trenger norsk tekst og du har en DVD-spiller som tar sone 1, så får du sikkert noen DVD-sjapper til å importere den amerikanske boksen for deg hvis det er kredittkort eller noe annet som er problemet. Hvis problemet er teksting/sone, så sorry mac. Man sparer vel mye på å kjøpe sesongene hver for seg i Norge da? Bestiller man fra utlandet blir det jo toll... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Noen som vet om DVDPacific skriver på bare varebelølpet, eller varebeløp + frakt på invoicen sin når de sender til norge? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Det ligger ingen kvittering i konvelutten/pakken nei. De skriver også ned summen på pakken, men det er noe posten er veldig klar over så muligeheten for at den blir stoppet er tilstede for å si det sånn... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Fant samme filmen billigere på amazon.com (hvor invoicen skiller mellom varebeløp og frakt) slik at jeg får filmen som koster $34,99 +frakt uten å måtte betale toll. Takk for hjelpen, uansett Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 De gangene jeg har blitt stoppet så trykker jeg bare på printscreen og sender inn bekreftelsen via mail. De skiller mellom frakt og prisen på varen i ordrehistoriken som ligger på sidene så det er aldri noe problem... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Hvor sendes isåfall denne mailen? Pleier bare å få en hentelapp i postkassen hvor det står hvor mye jeg betaler når jeg henter pakken. Vil mitt lokale post-i-butikk-kontor få beskjed om at jeg skal få pakken uten å betale for den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå