Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor måtte jeg plutselig betale 1.5£ for "Post and Packing" hos BlahDVD? Har da bestilt derfra før og da har frakt ol. vært inkludert i prisen.

Fordi at:

Due to rising Postage costs we have had no alternative but to introduce a small charge for postage and packaging on European and Overseas orders.

 

A charge of £1.50 will be added to any order being despatched to outside of the UK. This charge will be levied on the order and not on the amount of items contained in the order.

 

E.G. 1 item on an order = £1.50 delivery charge total

2 or more items on one order = £1.50 delivery charge total

 

All orders being despatched to inside the UK and Channel Islands will still be shipped free of charge.

 

We apologise for any dissapointment that this may cause.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Kan noen hjelpe meg med å få tak i The Visitor/Stridulum (1979)?

 

Jeg har bare hørt Micalizzis soundtrack, og det er helt fantastisk. Er veldig spent på filmen, på tross av en ganske svak imdbkarakter.

Lenke til kommentar
sender dvdpacific.com dvd'ne 1 og 1 eller sammler de bestillingene

 

Du får tre valg:

 

Ship what is currently available.

(this order will be combined with all other orders in same "ship what is currently available" status that may exist against my account and any available items will ship immediately)

Hold till complete (***)

(this order ONLY should be sent as submitted now when all items are available)

 

Hold till complete and combine (***)

(this order will be combined with a previously submitted Hold till complete and combine order)

Please select this option if there is a possibility you may want to add to this order in the future and have items ship under the same invoice.

 

Så er det bare å velge det som passer deg. Jeg bruker de to første, hvis det er snakk om forhåndsbestillinger med litt god dato mellom seg så bruker jeg den første. Da blir alt slengt i samme ordre men sendes etterhvert som de kommer inn på lager.

 

Eller så er det bare å bruke nr. 2 hvis du ikke vil at det skal kombineres med andre ordre. Da blir orderen holdt igjen til alt er på lager og sendes samlet.

Lenke til kommentar
det jeg mener er at når man velger Ship what is currently available og det er flere enn 1 film, blir de sent i samme pakke så du må betale moms eller sender de 1 og 1 som play

 

Hvis de har begge på lager så sendes begge i samme pakke...

 

Edit:

 

Du må velge Hold till complete for at de skal sende 1 og 1, men da må du også bestille kun 1 filme per pakke.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Skal ha meg følgende fem filmer:

  • A Fistful Of Dollars
    For A Few Dollars More
    The Good, The Bad And The Ugly
    A Fistful of Dynamite
    Once Upon a Time in the West

(Har selvsagt et par av de før, men nå skal jeg ha alle i matchende cover for hylla :))

 

Problemet er bare at jeg ikke vet hvor jeg skal kjøpe de.. Nå har jeg hørt at Fistful, Dollars More og Dynamite SE'ene har fine slipcovre og digipacker her i landet, sånn de har i resten av verden, men det har ikke Good, Bad, Ugly eller In the West..

 

Jeg tror at jeg "kjøper" Dynamite, Dollars More, og In the West på bokklubben, men er det noen som har disse som på en eller annen måte kan bekrefte at de to første faktisk er 2-disc-versjonene med digipak-cover?

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...