Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem hos play.com når jeg skal registrere visa kortet mitt.

 

Jeg fikk nytt Visa kort for ca 4 uker siden da den gamle hadde gått ut.Men når jeg skal oppdatere på kontoen min så går det ikke, det står : Your account has been declined. og jeg får en e-mail.

 

The card details you have specified appear to be incorrect. Although you

do not need to resubmit your order, please can you check your account and

re-enter the following details:

 

Card number

Expiry date

Valid from date (if applicable)

Issue number (if applicable)

CV2 (3 digit Security Code on back of card)

 

We will then attempt to re-process your original order.

 

Jeg har tasta inn kortnummer expiry date.

Valide from vet jeg ikke, det står ikke på kortet. Issue number vet jeg ikke hva er. og Cv2 har jeg tasta inn.

 

Men hva er Issue number (if applicable) ??

 

Jeg har prøvd å oppdatere kontoen en del ganger nå, og når jeg skjekker nettbanken, så har jeg blitt trukket 100 kr 9 ganger, Hver gang jeg prøver å oppdatere kontoen så blir jeg altså trekt 100 kr på kontoen min.

 

Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal fylle inn? Valid from date (if applicable)

Issue number (if applicable).

Endret av Terje0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et problem hos play.com når jeg skal registrere visa kortet mitt.

Card number

Expiry date

Valid from date (if applicable)

Issue number (if applicable)

CV2 (3 digit Security Code on back of card)

9631843[/snapback]

'Valid from date' og 'Issue number' brukes ikke i forbindelse med norske kreditt eller debet-kort ('if aplicable' betyr sånn omtrent 'hvis relevant', 'om det er aktuelt'), brukes primært på britiske Switch, Solo, Maestro-kort .

Lenke til kommentar

Prøver å kjøpe Rome Sesong 1 på CD-WoW.us. Når jeg skal betale for DVD-en, så kommer det opp noe greier om payanova? Koster det noe ekstra for meg å bruke payanova? Hvorfor skal det være så vanskelig? Setter pris på raske råd og tips om dette, vil kjøpe DVD-en før den stiger i pris :)

Lenke til kommentar
Prøver å kjøpe Rome Sesong 1 på CD-WoW.us. Når jeg skal betale for DVD-en, så kommer det opp noe greier om payanova? Koster det noe ekstra for meg å bruke payanova? Hvorfor skal det være så vanskelig? Setter pris på raske råd og tips om dette, vil kjøpe DVD-en før den stiger i pris :)

9661556[/snapback]

PayNova er en betalingsformidler, og er (bortsett fra at det er litt mer krøkkete når man handler) en fordel for bruker. Det gjør at dine kortdetaljer aldri ligger hos CD Wow, og det er mer sannsynlig at et selskap som kun lever av betalingsformidling prioriterer å ha en mest mulig sikker metode for å overføre og lagre disse dataene.

Det koster ikke deg noe ekstra, de betales av CD Wow (+ gjetter på 'float'-rente for et par dager før pengene er inne på CD Wows konto).

CD Wow har alltid brukt eksternt selskap til betalingsformidling (tidligere var det WorldPay).

Lenke til kommentar

når du bestiller i fra utlandet må man gjerne betale med kredittkort. Da legges pakken i posten så sant det er plass til ded. Hvis du bestiller i fra en norsk butikk som gir deg valget postoppkrav må du hente pakken på posten når du betaler den.

 

Dersom du bestiller noe fra utlandet og betaler med kreditkort, men handler for over 200kr og butikken sender en forsendels må du betale mva på pakken. Dette kan du gjøre på posten når du henter pakken, men denne pakken vil altså ikke bli utlevert før du har betalt mva, så den legges ikke i postkassen selv om den er liten nok.

 

Dette har forsåvidt ikke med bestilling av film å gjøre, emn er generell pakkehåndtering for posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...