Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen finske nettsteder jeg kan kjøpe dvd-er fra?

9550749[/snapback]

Aldri brukt dem selv, men Filmifriikki har fått ganske god omtale på diverse internasjonale forum.

9554881[/snapback]

Takk skal du ha, virket jo all right den siden der, de hadde ikke filmen jeg lette etter, men siden kan være grei å ha i bakhånd til senere anledninger.

 

Filmen jeg lette etter er Future Films utgave av den tyske filmen Das Experiment, som såvidt jeg kan skjønne er den eneste utgaven, for meg som ikke forstår tysk, som har surround-lyd.

Så hvis noen vet hvor jeg kan finne den, eller en tilsvarende utgave, setter jeg pris på å få vite om det.

Men det kan se ut til at jeg må gå for R4 utgaven med stereo-lyd.

9555726[/snapback]

 

Er det denne du er ute etter, blir jo litt dyr, men skal i følge DVD Compare ha 5.1 lyd, litt dyr kanskje...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal bestille fra Amazon, og pakken kommer på over 200kr, må jeg betale toll for å få den inn i landet? 200kr ekstra er det vell, eller sender de det slik at det blir tollfritt i tillegg? Det er jo fri frakt på alle bestillinger over 25$ står det, men vet ikke hvordan det blir med toll og andre avgifter?

 

Når jeg velger at jeg kommer fra Norge på registrerings siden demmes, da skriver jeg hvor jeg bor på "City", men hva skriver jeg på "State/Province/Region:"?

Lenke til kommentar
Hvis jeg skal bestille fra Amazon, og pakken kommer på over 200kr, må jeg betale toll for å få den inn i landet? 200kr ekstra er det vell, eller sender de det slik at det blir tollfritt i tillegg? Det er jo fri frakt på alle bestillinger over 25$ står det, men vet ikke hvordan det blir med toll og andre avgifter?

 

Når jeg velger at jeg kommer fra Norge på registrerings siden demmes, da skriver jeg hvor jeg bor på "City", men hva skriver jeg på "State/Province/Region:"?

9584057[/snapback]

Nei, da du må betale mva. for å få den inn i landet. Om varen koster mer enn 200 kroner må du betale mva. for frakten også. "Fri frakt" betyr nok kun fri frakt for folk i USA.

 

Skriv by, kommune eller fylke i State/Province/Region-feltet.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg er på jakt etter gridlock filmen med blant annet David Hasselhoff. Så den en gang for lenge siden, og fikk lyst til å se den igjen. Har sett på mange nettsteder, men kan ikke finne den. Noen som vet om en butikk hvor kan få tak i den, primært norske, men kan også fra norden. Er takknemlig for all hjelp.

Lenke til kommentar
Noen med erfaring fra DVDGo og/eller Sazuma?

9600325[/snapback]

Vet ikke om de har forandret seg det siste året eller så, men det finnes en mengde skrekkhistorier fra folk som har bestillt fra Zazuma. Jeg ville tenkt meg om to ganger, minst.

DVDGo har jeg bare hørt bra ting om (mulig jeg har handlet derfra for 3-4 år siden, husker ikke hvilken spansk nettsjappe jeg brukte sist).

Lenke til kommentar

Har heller ikke noen gode erfaringer med Sazuma, men har bare bestilt en gang derifra (første og siste gang). De sendte en DVD som var i dårlig forfatning, de påstod den var ny, men den så brukt ut. Greit nok, feil kan skje, men var umulig å få de til å ordne opp. Kundeservice var ikke akkurat å skryte av synes jeg.

Lenke til kommentar
Da skipper jeg dem, gitt. Takk for bekreftelse.

Mens dere er på tråden, hva i alle dager er 'Customer Norwegian ID Number'? :ermm:

Trenger visst det for å registrere seg hos DVDGo...

 

Aldri hørt om, jeg ville spurt butikken.

 

 

Begotten er sånn cirka klin hakke umulig å få tak i til en fornuftig pris, right?

 

USA-utgivelsen går ihvertfall for en ganske høy sum på bruktmarkedet.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg kunne tenke meg å kjøpe Guinea Pig: Flowers of Flesh and Blood. Problemet er at jeg vil ha den på VHS. Som dere skjønner handler dette om et samlergimmick, pluss at det er slik filmen skal sees for å få riktig feel. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...