Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med www.play.com. Jeg registrerte meg der i sommer og bestilte noen filmer. Så fikk jeg en mail om "invalid card details" eller noe. Sjekker play.com hvor det står :

 

"Your account has been declined.

Please review your card details in the ‘Your Account’ menu."

 

Okey, tenker jeg. Jeg sjekker kontodetaljene og tror alt må være O.K nå. Men neida, får nok en mail om at bestillingen ikke funker...dette skjer sånn 20 ganger uten at jeg vet hvorfor. Søstra mi har samme problemet.

 

Noen som vet hva dette skyldes?

 

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et problem med www.play.com. Jeg registrerte meg der i sommer og bestilte noen filmer. Så fikk jeg en mail om "invalid card details" eller noe. Sjekker play.com hvor det står :

 

"Your account has been declined.

Please review your card details in the ‘Your Account’ menu."

 

Okey, tenker jeg. Jeg sjekker kontodetaljene og tror alt må være O.K nå. Men neida, får nok en mail om at bestillingen ikke funker...dette skjer sånn 20 ganger uten at jeg vet hvorfor. Søstra mi har samme problemet.

 

Noen som vet hva dette skyldes?

 

takk

9452642[/snapback]

Har kortet gått ut på dato?

Lenke til kommentar
Så, hva foregår med CDWow for tiden? Har de blitt kjøpt opp, er leveringstiden like avskrekkende som for et par mnd. siden?

9510531[/snapback]

Så vidt jeg vet har de ikke blitt kjøpt opp, men ble ganske kraftig bøtelagt for paralell-import av CD'er tidligere i år (men leveringstidene og kundebehandlingen deres varierte veldig allerede lenge før dét). I følge tråd på The DVD Forums er de muligens noe bedre nå enn på sitt verste, men fremdeles ofte svært lang leveringstid, og ofte motstridende svar hvis man kontakter dem on bestillinger.

Lenke til kommentar
Så, hva foregår med CDWow for tiden? Har de blitt kjøpt opp, er leveringstiden like avskrekkende som for et par mnd. siden?

9510531[/snapback]

Så vidt jeg vet har de ikke blitt kjøpt opp, men ble ganske kraftig bøtelagt for paralell-import av CD'er tidligere i år (men leveringstidene og kundebehandlingen deres varierte veldig allerede lenge før dét). I følge tråd på The DVD Forums er de muligens noe bedre nå enn på sitt verste, men fremdeles ofte svært lang leveringstid, og ofte motstridende svar hvis man kontakter dem on bestillinger.

9510588[/snapback]

Oppdatering:

 

"Important Announcement

 

We are absolutely delighted to announce a new beginning for CD WOW!

CD WOW! is now under new ownership and this means that everything is now back to normal and even better than before. We have oodles of fantastic promotions and giveaways planned for you over the coming weeks. Sign up and make sure you don't miss out!"

Lenke til kommentar

Flere som har hatt problemer med å få bestilt under 2 for 1 salgt til DD på Anchor Bay tittler nå?

 

Gjør som jeg alltid har gjort velger de filmene jeg vil ha og går til kassa, men der står selvfølgelig prisen på alle fire. Det gjorde det ikke før da ble de to dyreste filmene stående igjen og du "fikk" de to andre...

 

Prøvd med både Opera og IE, lurer ikke på om jeg testet med FF med en gang også med en gang salget var oppe og gikk. :hmm:

 

Edit: Samme skjer med FF. Jeg gidder ikke å trykke på den siste bekreftelse knappen heller for hvis prisen blir det samme så må jeg ut med mva/gebyr og det gidder jeg ikke for de filmene der (Halloween 4 & 5, Re-Animator og Trauma).

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om noen finske nettsteder jeg kan kjøpe dvd-er fra?

9550749[/snapback]

Aldri brukt dem selv, men Filmifriikki har fått ganske god omtale på diverse internasjonale forum.

9554881[/snapback]

Takk skal du ha, virket jo all right den siden der, de hadde ikke filmen jeg lette etter, men siden kan være grei å ha i bakhånd til senere anledninger.

 

Filmen jeg lette etter er Future Films utgave av den tyske filmen Das Experiment, som såvidt jeg kan skjønne er den eneste utgaven, for meg som ikke forstår tysk, som har surround-lyd.

Så hvis noen vet hvor jeg kan finne den, eller en tilsvarende utgave, setter jeg pris på å få vite om det.

Men det kan se ut til at jeg må gå for R4 utgaven med stereo-lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...