Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Er dyrt å være kar, men du er fremdeles noen kroner unna det jeg har betalt for en film. Husker at jeg kjøpte Young Frankenstein på laserdisc for 850 kroner eller noen sånn for 10-11 år siden :!:

 

Endel Criterion laserdiscer jeg kjøpte lå på godt over 1000 kr ferdig importert til Norge. Men den gangen var det ikke særlig valg, da var mange av Criterions utgaver uten sidestykke bl.a. når det gjaldt ekstramateriale, og laserdiscer generelt hadde et høyere prisnivå. I dag er det helt annerledes.

 

Faktisk mener jeg å huske at prisen på CAV-utgavene av Akira og Brazil kom på nærmere 1500 kr, det tror jeg var blant de dyreste Criterion-laserdiscene jeg hadde. CAV-utgavene av The Killer og Hard Boiled lå på rundt 1000 kr.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Er det noen her som greier å spore opp en dvdutgivelse av The Green Slime (1968) for meg? Har lett etter filmen lenge, men kommer bare over VHSutgivelser.

Lenke til kommentar
Er dyrt å være kar, men du er fremdeles noen kroner unna det jeg har betalt for en film. Husker at jeg kjøpte Young Frankenstein på laserdisc for 850 kroner eller noen sånn for 10-11 år siden :!:

9213101[/snapback]

 

Japp!! :D hehe.. må jeg jammen si!! hehe..

 

Er SÅ gira på å se den filmen igjen, men synes oppunder 800 spenn for filmen er i det meste laget! :( ..skal la den hvile litt, og se om jeg finner den på eBay etter hvert.. :)

Lenke til kommentar
Er dyrt å være kar, men du er fremdeles noen kroner unna det jeg har betalt for en film. Husker at jeg kjøpte Young Frankenstein på laserdisc for 850 kroner eller noen sånn for 10-11 år siden :!:

 

Endel Criterion laserdiscer jeg kjøpte lå på godt over 1000 kr ferdig importert til Norge. Men den gangen var det ikke særlig valg, da var mange av Criterions utgaver uten sidestykke bl.a. når det gjaldt ekstramateriale, og laserdiscer generelt hadde et høyere prisnivå. I dag er det helt annerledes.

 

Faktisk mener jeg å huske at prisen på CAV-utgavene av Akira og Brazil kom på nærmere 1500 kr, det tror jeg var blant de dyreste Criterion-laserdiscene jeg hadde. CAV-utgavene av The Killer og Hard Boiled lå på rundt 1000 kr.

9213313[/snapback]

 

Det er godt at det er annerledes, tror det hadde blitt litt mindre film med de prisene der for å si det sånn. Young Frankenstein var jo heller ikke noe veldig ekstra med, var vel stort sett den samme special edition som kom på DVD noen år senere. Men husker at det var et par bokser fra Disney som kostet skjorta, betalte vel godt over 1000 lappen for både Toy Story og Lion King hvis jeg ikke husker feil, var vel nærmere 1500 enn 1000 også, Akers Mic var ikke en billig sjappe :)

 

Angrer som en hund på at jeg kvittet meg med de boksene den dag i dag :cry:

Lenke til kommentar
Du har kanskje sett her, men.. http://www.imdb.com/title/tt0064393/board/nest/26606787

 

Grov-leste.. men det ser ut som om det ikke finnes !? :ermm

9214500[/snapback]

Ja, jeg leste det, men folk her på forumet har greid å spore opp mer obskure saker enn dette før, så det var verdt et forsøk.

9214565[/snapback]

 

Det er nok sant! :)

 

..finner "forumfolkene" en billigere versjon av "Fun" til meg også, så.. så hadde det vært stas!! :D

Lenke til kommentar
Du har kanskje sett her, men.. http://www.imdb.com/title/tt0064393/board/nest/26606787

 

Grov-leste.. men det ser ut som om det ikke finnes !? :ermm

9214500[/snapback]

Ja, jeg leste det, men folk her på forumet har greid å spore opp mer obskure saker enn dette før, så det var verdt et forsøk.

9214565[/snapback]

 

Njål kjenner helt sikker til en svarte-børs kar fra indre Mongolia som han har sendt brevduer fram og tilbake med i mange år som har en kopi liggende under en haug tørket jak-melk...

Lenke til kommentar
Njål kjenner helt sikker til en svarte-børs kar fra indre Mongolia som han har sendt brevduer fram og tilbake med i mange år som har en kopi liggende under en haug tørket jak-melk...

9214594[/snapback]

Setter en hundrings på at denne Mongolske fyren har fått utgaven sin fra Njål...

Lenke til kommentar
Umulig å få sett Ken Russells 'The Devils' i en god utgivelse for øyeblikket, eller?

 

:(

9218839[/snapback]

Så vidt jeg vet umulig å få på DVD i noen (lovlig) versjon i det hele tatt.

Det er snakk om å gi den ut, men Warner sier så langt tvert nei til å gi ut den usensurerte utgaven av filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...