Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det står at man kan betale emd Electron-kort på Blahdvd.com, men jeg fikk det ikke til å virke. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg fikk ikke til å bruke Visa-Electron hos PLAY. Det virker som det ikke funker, rett og slett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Fikk det til! Tastet feil nummer.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Siden PlayX er en norsk butikk, trenger jeg å ta hensyn til 200-kronersregelen der? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 hmm, PlayX.no/avd. Fredrikshavn. Ble litt usikker nå jeg også. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Blir regnet som import fra playX, så 200 kroners regelen gjelder.: Betingeler Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Takk for svar, er ny kunde der, bestilte bare en vare bare for å være sikker Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Noen som vet om Amazon UK har samme praksis som play.com angående utsending av flere varer som tilsammen blir over 200,- Play.comTilbyr gratis frakt på alle varer. Hvis du bestiller flere filmer, pakker de én og én slik at du kommer under 200 kroners regelen for toll* (se informasjon under om 200 kroners regelen ved import lenger ned i denne psoten). 5500177[/snapback] Noen erfaringer? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Aldri bestilt fra Amazon UK, men fra andre Amazon butikker. De pakker ikke varene hver for seg, må bestille enkeltvis for å komme under tollgrensen. Vet ikke sikkert, men kan ikke tenke meg at UK har andre rutiner. Endret 21. mars 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Aldri bestilt fra Amazon UK, men fra andre Amazon butikker. De pakker ikke varene hver for seg, må bestille enkeltvis for å komme under tollgrensen. Vet ikke sikkert, men kan ikke tenke meg at UK har andre rutiner. 5789625[/snapback] Takk for svaret, får dele det opp da Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Takk for svar, er ny kunde der, bestilte bare en vare bare for å være sikker 5776841[/snapback] Er 200,- grensen på playx.no ja. Men butikken er bra den og har mange fine tilbud samt at kundeservicen er veldig bra. Har handlet derifra mye, aldri noe problem. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg fikk en mail idag ifra play.com angående 'Large Orders' der skrev de at jeg måtte ringe dem å konfirmere orderen, jeg gjorde dette. Noen som har opplevd dette før? Det blir ikke noe mikk med den tohundrekronersregele ellerno? Er ikke veldig lysten på å bli tollpliktig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Er bare for å konfirmere at ingen misbruker kontoen din. Dette har hendt meg et par ganger ved ordre på et par tusen kroner. Du har med andre ord ingenting å bekymre deg for. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Er bare for å konfirmere at ingen misbruker kontoen din. Dette har hendt meg et par ganger ved ordre på et par tusen kroner. Du har med andre ord ingenting å bekymre deg for. 5794007[/snapback] Godt å høre Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Vet ikke om dette er riktig plass å henvende seg, men ved kjøp av filmer på CDON, får man de fleste filmer i svensk omslag. Dette suger dette, men jeg lurer på om noen har en side med svenske omslag, slik at jeg kan forberede meg på de stygge coverne før de kommer i posten... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Vet ikke om dette er riktig plass å henvende seg, men ved kjøp av filmer på CDON, får man de fleste filmer i svensk omslag. Dette suger dette, men jeg lurer på om noen har en side med svenske omslag, slik at jeg kan forberede meg på de stygge coverne før de kommer i posten... 5815303[/snapback] Vet ikke om noen for spesifikt Svenske cover, men du kan prøve CD Covers. De har også en del Svenske cover. Endret 26. mars 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Åssen er det å handle bruktvare som spill og DVD`er fra amazon.co.uk? Er helt nytt for meg dette. Er det en privat person som selger varen vi amazon sin nettanonse eller åssen funker det? Er det å stole på? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvor gammel må en være for å bestille noe selv fra f.eks. play.com? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvor gammel må en være for å bestille noe selv fra f.eks. play.com? Så lenge du har kredittkort kan du være så gammel du vil. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Hvor gammel må en være for å bestille noe selv fra f.eks. play.com? Så lenge du har kredittkort kan du være så gammel du vil. 5827592[/snapback] Så SkandiaBanken Visa-kort er greit? Endret 28. mars 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå