Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det lenge siden jeg har bestilt fra play, men er du heldig så har du dem i løpet av uken. De hadde en del problemer med leveringstiden sist jeg brukte dem, tok for et par uker, vet ikke om det er sånn ennå.

 

Du vil få fem pakker, hvis du har bestilt fem filmer...

Lenke til kommentar

I forbindelse med Ingmar Bergmans bortgang føler jeg at jeg bør se noen filmer av denne fullroste skandinaviske filmskaperen.

I den sammenheng tenker jeg blant annet på å kjøpe Fanny & Alexander, og fikk lyst på det meget spreke fem-disk criterion-settet av filmen, samt TV-serieutgaven.

Jeg fant det billigst fra CD-WOW!, men den har tilsynelatende oppført to fem-disk criterion-set, til forskjellig pris.

[LINK1] [LINK2]

 

Er det noen som vet forskjellen på det dyre settet, kontra det som er litt billigere, eller er det det samme sett lagt inn to ganger? Eller er glippen den at den billigste er en av de to andre criterion-utgavene som er kommet, som feilaktig har fått påskriften (5PC)?

Lenke til kommentar
Kan virke som om det billigste er dubbet eller noe. Det dyreste settet har i hvert fall spesifisert svensk audio, mens det billigere står det DUB på.

 

Jeg bare gjetter.

9204588[/snapback]

Det er nok det samme settet. Grunnen til at CD-WoW gjerne setter opp spesifikasjonene slik - og gjerne da med lavere priser, har jeg ikke peiling på. Men det blir billigere for oss, så det gjør meg svært lite, egentlig. :)

Lenke til kommentar
Det er nok det samme settet. Grunnen til at CD-WoW gjerne setter opp spesifikasjonene slik - og gjerne da med lavere priser, har jeg ikke peiling på. Men det blir billigere for oss, så det gjør meg svært lite, egentlig. :)

9205432[/snapback]

Da antar jeg at det er det samme settet, jeg tok og kjøpte det samt ett par andre Bergman-filmer.

Så da får en bare vente og se hvor kranglete tollvesenet blir.

 

Er det fortsatt mulig å bestille varer fra cd-wow.us selv om det nå står at det kun er mulig å bestille fra USA og Canada?

9206096[/snapback]

Det sakl ikke være noe problem det, hvis du tenker på advarselen som kommer opp når du putter en sone 1 film i kurven, står det bare at en må ha sone 1 kompatibel DVD-spiller for å se filmen.
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra Amazon.com !? De er til å stole på de?

 

Kommer eventuelt til å bestille en film derifra, men den kommer over tollgrensen..

 

Den koster ca US $85 ... noen som vil hjelpe meg å tippe hva dette vil koste med frakt og toll, osv.. i NOK!? :ermm:

 

Takker! :)

 

 

EDIT: ..oh... kanskje ikke helt riktig tråd... hmm..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Noen som har bestilt fra Amazon.com !? De er til å stole på de?

 

Kommer eventuelt til å bestille en film derifra, men den kommer over tollgrensen..

 

Den koster ca US $85 ... noen som vil hjelpe meg å tippe hva dette vil koste med frakt og toll, osv.. i NOK!? :ermm:

 

Takker! :)

 

 

EDIT: ..oh... kanskje ikke helt riktig tråd... hmm..

9208107[/snapback]

 

 

Når du får total prisen så er det bare å gange med dette:

 

85 x kursen x 1,25 + 90 = det du må betale

85x5,8x1,25+90= 706 kroner

 

Frakten kommer da i tillegg som du også må betale moms for så summen blir vel nærmere 760-780 kroner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...