d'espresso Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan skaffe Star Wars-trilogien (sølvboksen, med bonusdisk, norsk utgave) til under 469 kr? Kjøpte den fra platekompaniet til 469 kr, men den har ikke blitt sendt enda (out of stock) så jeg kan fortsatt avbestille den.. Endret 2. juni 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Noen som vet hvor jeg kan skaffe Star Wars-trilogien (sølvboksen, med bonusdisk, norsk utgave) til under 469 kr? Kjøpte den fra platekompaniet til 469 kr, men den har ikke blitt sendt enda (out of stock) så jeg kan fortsatt avbestille den.. 8766479[/snapback] På nettet vet jeg ikke hvor du kan skaffe den, men du kan jo se i noen butikker. Jeg vet jeg har sett noen stående i en utstillingsthingy på ihvertfall Spaceworld og Free Recordshop tror jeg. Om den koster under 469 kr husker jeg ikke.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tusen takk for tipset.. Skal skjekke der på mandag Men er det noen som vet noe fra nettet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg driver å sikler litt over Hanzo: The Razor-boksen, men der jeg har funnet den så langt koster den noe rett over tollgrensa. Er det noen av dere gamle ringrever som klarer å spore opp noen som selger den til under 200 kr? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg driver å sikler litt over Hanzo: The Razor-boksen, men der jeg har funnet den så langt koster den noe rett over tollgrensa. Er det noen av dere gamle ringrever som klarer å spore opp noen som selger den til under 200 kr? 8768616[/snapback] Den amerikanske boksen (som så vidt jeg vet er den beste versjonen) har vært under mva-grensa @DD innimellom, f.eks. for øyeblikket med en av 20%off-kodene (~NOK193 før frakt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Supert! Da er den bestilt, får håpe de får den inn på lager fort. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 er det fare for at DD slår sammen bestillinger (sender de samlet) dersom man bestiller flere før første bestilling er sendt? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 er det fare for at DD slår sammen bestillinger (sender de samlet) dersom man bestiller flere før første bestilling er sendt? 8777143[/snapback] Har aldri opplevd eller hørt om at de har gjort det (derimot sender de etterhvert hvis det er deler av en bestilling de ikke har på lager/er forhåndsbestilling, uten å ta ekstra betalt for flere forsendelser). Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja det viste jeg. Grunne til spørsmålet var at jeg fant ut at med 20% rabatten er det noen bokser jeg gjerne skulle hatt som blir billigere selv om man får mer porto når man deler det opp. Det kjipe med at de deler opp oplevde jeg sist jeg bstilte derfra. Da fikk jeg en pakke som var rett over 200kr som måtte betales moms og gebyr på og en på over 1000kr som fikk dobelt så høyt gebyr. Hadde dvdene vært fordelt litt anderledes hadde jeg spart 85kr i gebyr Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Når slutter 20 % salget på DD? Visste ikke at det var engang, jeg Noen som har noen koder? Noen anbefalinger til hva man burde kjøpe som vanligvis er over 200? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Er slutt til helgen. Koder, nå gidder jeg ikke og leite frem Njål sine innlegg for å finne kodene som virker denne gangen. Men mange av disse skal virke: BARGAINFLIX DD11 DD1110 DD1123 DDDCD DEEPDISCOUNT DVDPRICESEARCH DVDSALE DVDTALK ESPN GOOGLE JIM KLSX RCH LATIMES NYTIMES PRICESEARCH PRICESEASUMMERSALE ROME SUPERSALE USATODAY USWEEKLY WGN WSJ XM YAHOO Edit: Hva man skal kjøpe, vel det er jo opp til deg. Men det er jo masse bokser, tv-serier og ikke minst en del Criterion Collection utgaver som dupper under grensen når salget pågår... Endret 4. juni 2007 av Manx Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Koder som skal være bekreftet for denn omgangen (i følge tråd@DVDTalk) : SUPERSALE DVDTALK USATODAY NYTIMES SUPERSALE PRICESEARCH LATIMES ESPN YAHOO JIM XM Radio GOOGLE BARGAINFLIX COUPONPOST YAHOO PRICEGRABBER Ellers er det verdt å huske på et par ting: Kodene gjelder ikke for forhåndssalg, heller ikke forhånds-titler som kommer ut i salgsperioden (men venter man til utgivelsesdatoen gjelder de selvfølgelig). Hvis man er litt flink med bestillinger mht til grensene for frakt kan man også få gode dealer på forhåndssalg; De sender jo det de har på lager med det samme/etter hvert som det kommer inn, så det er ofte mulig å få til stort sett fri frakt ved å kjøpe noe på salget som gir "plass" til seinere utgivelser uten at man kommer opp på høyere frakt-nivå. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tusen takk for kodene, folks Med en dollarkurs på 6 kr kan dette gå riktig så stygt for seg, men jeg skal klare å beherske meg Skal vi se om jeg har regna riktig her.. Med en kurs på 6 kr, kan man kjøpe ting til ca. 33,33 $ (for å utfordre skjebnen litt ). Med dette salget kan vi kjøpe gor rundt 240 kr, eller 40 $ Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) ...Hvis man er litt flink med bestillinger mht til grensene for frakt kan man også få gode dealer på forhåndssalg; De sender jo det de har på lager med det samme/etter hvert som det kommer inn, så det er ofte mulig å få til stort sett fri frakt ved å kjøpe noe på salget som gir "plass" til seinere utgivelser uten at man kommer opp på høyere frakt-nivå. 8780210[/snapback] Hadde du hatt anledning til å "dumb it down" for meg, så hadde jeg satt umåtelig stor pris på det, for jeg skjønte ikke helt hvordan dette oplegget med å få redusert fraktkostnadene ved hjelp av forhåndsbestillinger fungerer, hvis det var det du mente med det du skrev over that is. Edit: Glemte ett par ord jeg. Endret 4. juni 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hadde du hatt anledning til å "dumb it down" for meg, så hadde umåtelig stor pris på det, for jeg skjønte ikke helt hvordan dette oplegget med å få redusert fraktkostnadene ved hjelp av forhåndsbestillinger fungerer, hvis det var det du mente med det du skrev over that is. 8782252[/snapback] Nå er jeg litt plingeling i plongelongen min pga søvnmangel for øyeblikket, men: Fraktpriser@DD: Int'l shipping: Order Total Shipping (10 - 20 Business Days): $0 - $25: $5.95 $25.01 - $50.00: $8.95 $50.01 - $100.00: $12.95 $100.01 - $249: $16.95 Over $249: $39.95 Om du f.eks. skulle kjøpe noe som koster $38 før kupong ($25.01 - $50.00: $8.95) vil den koste $30.40 etter koden, pluss frakt på $8.95. Da har du $19.60 "å gå på" før du når neste trinn på frakt-tabellen, og du kan forhåndsbestille et eller annet (én eller flere titler) opp til den prisen uten at du må betale ekstra frakt når den/de forhåndsbestilte varene sendes. DD ser det som én bestilling, og du betaler fremdeles de samme $8.95 tilsammen for begge pakkene (bare husk at forhåndsbestillingen bør ligge litt fram i tid). Grunnen til å forhåndsbestille i stedet for å "fylle opp" med flere titler samtidig fra salget er selvfølgelig å holde hver pakke unde mva-grensa (man kan spekulere i å kombinere "in stock"-titler med ting de er tomme for, men erfaring tilsier at de veldig ofte får inn igjen ting ganske raskt under salget). Det samme gjelder selvfølgelig hvis man skal ha ting som i seg selv ligger over mva-grensa; Man kan legge til seinere utgivelser opp til neste trinn på frakt-tabellen. og spare frakt (også verdt å merke seg, DD fører frakta på første forsendelse, så hvis den ligger unde mva-grensa mens seinere pakke ligger over slipper du i det minste å betale mva av frakta). Capisce? EDIT: Fiksa sitat. Endret 4. juni 2007 av Njål Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja nå forstår jeg. Jeg får se om jeg finne meg noen forhåndsbestillinger jeg kan tenke meg å legge til noen av orderene jeg har planer om å bestille nå under 20% off salget. Er slutt til helgen.... 8779970[/snapback] Det blir vell fort vekk neste helg, i mailen jeg fikk stod det i hvert fall: Sale Ends June 16th Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja nå forstår jeg.Jeg får se om jeg finne meg noen forhåndsbestillinger jeg kan tenke meg å legge til noen av orderene jeg har planer om å bestille nå under 20% off salget. Er slutt til helgen.... 8779970[/snapback] Det blir vell fort vekk neste helg, i mailen jeg fikk stod det i hvert fall: Sale Ends June 16th 8782722[/snapback] For forhåndsbestillinger er det jo bare å gå hit (selv om man kan få flere titler per side enn 72 er det det høyeste antallet der release date synes). Og anbefaler at man ikke drøyer bestillinger til siste annonserte dag; Har hendt en gang eller to at de har avsluttet salget litt tidlig (tror rundt ett døgn i forhold til US østkyst). Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei. Jeg tenker å kjøpe Oz sesong 1 på internett (første gang). Er denne butikken den billigste? Kan dere hjelpe meg litt med tanke på fraktpriser osvosv. http://www.thehut.com/hut/8594634.product Og ca hvor mye penger blir det hele tilsammen. I NOK. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Søkte i prisguiden, får den billigere her hos CDON. Ca 202 NOK hos butikken du linket til... Over 200-grensen Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Koster 16£ på play.com noe som er ca.190 kr? Tror det går under toll grensa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå