Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Oi, det var... dyrt. intet mindre enn 227.92 $ for de 26 episodene. Det ser ut til at jeg blir nødt til å greie meg uten, men takk for hjelpen. Var virkelig i tvil om serien i det hele tatt fantes tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver her isteden... sliter med å finne Lost Highway med norsk tekst.

Fant den på showtime, men de har den ikke på lager.

Har prøvd å bestille den før, men får bare beskjed om at den er sluttsolgt hos leverandøren.

Hvor får jeg tak i den med norsk tekst? (og gjerne til en ok pris)

Lenke til kommentar

twentyfour, hvis det er norsk undertekst du er ute etter så skryter Amazon UK at de slipper et nytt parti, eller opplag med 8mm britisk utgave med norsk tekst som kommer til å koste GBP5.99, en kan forhåndsbestille nå. [Link]

Det virker også som at playX har den samme utgaven inne, hvis det er mer interessant, denne koster NOK109,00 + NOK59,00 fraktkostnad pr. ordere, så det blir dyrt om du kun kjøper denne. [Link]

 

datating, jeg beklager at jeg ikke sjekket om showtime hadde den på lager.

Jeg har Lost Highway i nærmest plettfri stand med norsk tekst, også har jeg lyst på den britiske SE-en, er du interessert kan du sende en PM.

Lenke til kommentar
Er ikke det en gang i midten/slutten av juni :hmm:

8582600[/snapback]

Var det ikke ca en uke ut i juni, og varer fra ca fredag og ut søndagen en uke+ etter?

Du burde vel huske det, tar jeg ikke feil var du egentlig skvær blakk. :p

8584023[/snapback]

 

 

Jeg blir ikke kalt alzheimer på jobben for ikke noe for å si det sånn, men jeg traff i hvertfall riktig månde og ja jeg var blakk som få den gangen der :)

Lenke til kommentar

Kan ikke webshoper som befinner seg uten for Norges grenser ha et slikt voucher system at man kan kjøpe seg en voucher som gjør slik at prisen på en dvd man bestiller kommer seg under 200,-? Eller hadde det vært noe ulovlig med den saken.

Fx en dvd koster 40$. Først bestiller jeg en 10$-voucher slik at jeg får den under grensen, for å så bestille dvden.

Lenke til kommentar
Kan ikke webshoper som befinner seg uten for Norges grenser ha et slikt voucher system at man kan kjøpe seg en voucher som gjør slik at prisen på en dvd man bestiller kommer seg under 200,-? Eller hadde det vært noe ulovlig med den saken.

Fx en dvd koster 40$. Først bestiller jeg en 10$-voucher slik at jeg får den under grensen, for å så bestille dvden.

8631524[/snapback]

En voucher det er betalt for er en del av prisen, uansett om man har kjøpt den selv eller fått den i gave, og kan ikke trekkes fra verdien (en promo-voucher/erstatning for tabbe/dårlig jobb fra butikken/%-rabatt fra tidligere kjøp kan trekkes fra verdien; Det oppfattes som en ren prisreduksjon).

En butikk som trakk kjøpte vouchers fra på opppgitt mva/fortollingsverdi ville være i strid med internasjonale handelsavtaler, og ville trolig få en henvendelse fra sitt lands avgiftsmyndigheter ganske raskt (i hvert fall hvis det var litt størrelse på butikken).

Om det er butikker som faktisk gjør dette har jeg ingen formening om (og siden det ville være urettsmessig og ulovlig omgåelse av norsk lov burde det ikke bli diskutert her, siden det strider med forumregler, og i tillegg hjelper Toll og avgift med å finne avsendere de bør være obs på, de leser også forum/info på nettet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...