Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Oi, det var... dyrt. intet mindre enn 227.92 $ for de 26 episodene. Det ser ut til at jeg blir nødt til å greie meg uten, men takk for hjelpen. Var virkelig i tvil om serien i det hele tatt fantes tilgjengelig. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Gjentar med selv: Hvor kan jeg kjøpe den orginale Star Wars trilogien billigst mulig i Norge?Vil helst ha dem med ekstramateriale, eller i Limited Edition. 8546282[/snapback] Lenke til kommentar
EDB Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Når er 20%-off salget på DD forventet? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Er ikke det en gang i midten/slutten av juni Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Er ikke det en gang i midten/slutten av juni 8582600[/snapback] Var det ikke ca en uke ut i juni, og varer fra ca fredag og ut søndagen en uke+ etter? Du burde vel huske det, tar jeg ikke feil var du egentlig skvær blakk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Prøver her isteden... sliter med å finne Lost Highway med norsk tekst. Fant den på showtime, men de har den ikke på lager. Har prøvd å bestille den før, men får bare beskjed om at den er sluttsolgt hos leverandøren. Hvor får jeg tak i den med norsk tekst? (og gjerne til en ok pris) Lenke til kommentar
twentyfour Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) datating: vanskelig å finne med norsk tekst.. Må du ha tekst da? Ser det finst noen Special Edition rundt om.. Noen som klarer å finne 8MM til meg? Det er jo ingen som har den på lager eller bestiller den inn Takk for svar folkens! Endret 11. mai 2007 av twentyfour Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 *snip* Noen som klarer å finne 8MM til meg? Det er jo ingen som har den på lager eller bestiller den inn 8587250[/snapback] Dvdpacific har den. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 twentyfour, hvis det er norsk undertekst du er ute etter så skryter Amazon UK at de slipper et nytt parti, eller opplag med 8mm britisk utgave med norsk tekst som kommer til å koste GBP5.99, en kan forhåndsbestille nå. [Link] Det virker også som at playX har den samme utgaven inne, hvis det er mer interessant, denne koster NOK109,00 + NOK59,00 fraktkostnad pr. ordere, så det blir dyrt om du kun kjøper denne. [Link] datating, jeg beklager at jeg ikke sjekket om showtime hadde den på lager. Jeg har Lost Highway i nærmest plettfri stand med norsk tekst, også har jeg lyst på den britiske SE-en, er du interessert kan du sende en PM. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Er ikke det en gang i midten/slutten av juni 8582600[/snapback] Var det ikke ca en uke ut i juni, og varer fra ca fredag og ut søndagen en uke+ etter? Du burde vel huske det, tar jeg ikke feil var du egentlig skvær blakk. 8584023[/snapback] Jeg blir ikke kalt alzheimer på jobben for ikke noe for å si det sånn, men jeg traff i hvertfall riktig månde og ja jeg var blakk som få den gangen der Lenke til kommentar
LasH Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som vet om en norsk side der jeg kan kjøpe filmen "Bang, Bang, You're Dead"? Takk. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Kan ikke webshoper som befinner seg uten for Norges grenser ha et slikt voucher system at man kan kjøpe seg en voucher som gjør slik at prisen på en dvd man bestiller kommer seg under 200,-? Eller hadde det vært noe ulovlig med den saken. Fx en dvd koster 40$. Først bestiller jeg en 10$-voucher slik at jeg får den under grensen, for å så bestille dvden. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Kan ikke webshoper som befinner seg uten for Norges grenser ha et slikt voucher system at man kan kjøpe seg en voucher som gjør slik at prisen på en dvd man bestiller kommer seg under 200,-? Eller hadde det vært noe ulovlig med den saken.Fx en dvd koster 40$. Først bestiller jeg en 10$-voucher slik at jeg får den under grensen, for å så bestille dvden. 8631524[/snapback] En voucher det er betalt for er en del av prisen, uansett om man har kjøpt den selv eller fått den i gave, og kan ikke trekkes fra verdien (en promo-voucher/erstatning for tabbe/dårlig jobb fra butikken/%-rabatt fra tidligere kjøp kan trekkes fra verdien; Det oppfattes som en ren prisreduksjon). En butikk som trakk kjøpte vouchers fra på opppgitt mva/fortollingsverdi ville være i strid med internasjonale handelsavtaler, og ville trolig få en henvendelse fra sitt lands avgiftsmyndigheter ganske raskt (i hvert fall hvis det var litt størrelse på butikken). Om det er butikker som faktisk gjør dette har jeg ingen formening om (og siden det ville være urettsmessig og ulovlig omgåelse av norsk lov burde det ikke bli diskutert her, siden det strider med forumregler, og i tillegg hjelper Toll og avgift med å finne avsendere de bør være obs på, de leser også forum/info på nettet). Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hvor er Futurama aller billigst? Noen som vet om DD skal ha et sånt salg der de solgte to sesonger til prisen av en med Fox-titler? Angrer på at jeg ikke kjøpte Futurama da Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det som skal stå utenpå pakken er verdien på varen så om deler av varen er betalt med "gavekort" er irrelevant. Varens verdi er fortsatt prisen i butikken. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Er denne utgaven en dobbel-disk? Blåser egentlig i det norske coveret selv om det ikke er så veldig stilfullt.. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 At det under "antall disker" står tallet 2, tyder ganske sterkt på det Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Litt rask på den, ja Jaja, fint at de selger dobbeldisken såpass billig, da Noen som vet hvor jeg kan finne Star Wars III med norsk cover (alle de andre Star Wars filmene mine har det, må kjøre stil.. )? Helst litt billig.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne Star Wars III med norsk cover (alle de andre Star Wars filmene mine har det, må kjøre stil.. )? Helst litt billig.. 8711373[/snapback] Bytte med Fisker? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Master Air tok vel den, i.o.m at han sa "Jeg har lyst på Star Wars!".. Og jeg tror Fisker hadde engelsk cover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå