Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Som sagt bare coveret som er forskjellig, alt annet er likt. Så da er det bare opp til smak og behag hva du velger eller pris om du vil. Nå vet jeg ikke 100% hvordan R2 coveret er men R1 har det coveret du linket til med en innpakkning inni som ser ut som en av notat bøkene til John Doe, lekker sak :)

 

Så jeg annbefaler R1, men det kan jo hende at R2 er likt men det kan sikkert noen andre som har den utgaven si noe om...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sagt bare coveret som er forskjellig, alt annet er likt. Så da er det bare opp til smak og behag hva du velger eller pris om du vil. Nå vet jeg ikke 100% hvordan R2 coveret er men R1 har det coveret du linket til med en innpakkning inni som ser ut som en av notat bøkene til John Doe, lekker sak :)

 

Så jeg annbefaler R1, men det kan jo hende at R2 er likt men det kan sikkert noen andre som har den utgaven si noe om...

 

R1-utgaven har fett digipack-cover, R2-utgaven har kjedelig plast-cover. Synes også R1-utgaven har flottere menyer.

Lenke til kommentar

Den har jeg også lett etter. Men det ser ut til å være den russiske versjonen, ikke den engelske som ble vist på nrk. Fikk faktisk tak i et nrk-opptak for en tid tilbake. Relativt dårlig kvalitet til å ha blitt puttet på dvd, men det var jo akkurat slik man husket den ;)

Lenke til kommentar
Flott, takker på vegne av kompisen min som skal ha filmen.

 

Har den subs forresten? Kunne ikke se noe nevnt.

8517412[/snapback]

Send dem en epost?

Firmaet jeg link'et til er den russiske søsterbedriften til kanadiske AllDVD.ca (som for tiden reorganiserer, og derfor ikke har fungerende nettside/eshop).

Lenke til kommentar
Fikk endelig kjøpet meg Metallica, Live SHit: Binge and Purge, til rundt 270 kr inkludert frakt fra DVD-pacific.. Boksen inneholder 3 CD'er, og 2 DVD'er, med totalt 3 komplette konserter. 8 timer innhold til sammen :)

 

Får bare be til de høyere makter at den glir igjennom tollen..

 

Tusen takk til Manx, forresten! Han hjalp meg med hele greia, og gjorde slik at jeg sparte penger osv.. Takk :):p

8425639[/snapback]

Fikk brev fra posten idag.. Sinnsvake 182 kr skulle de.. O, store nasjon! Er så SUR akkurat nå! Akkurat som om Norge ikke er rike nok fra før..?

 

Må ta alternativ 1 på det brevet jeg fikk, siden jeg ikke gidder å stikke inn til Oslo fortolle selv..

Pris (inkl. mva) fra 01.01.07: Fortolling: Kr 182. Om vareverdien er under 1000 kr, og varen ikke er restriksjonsbelagt, er prisen kr 90. Mva og evt. avgifter oå varen kommer i tillegg. Avgiftsfrie sendinger behandlers gratis.

 

Er det fortsatt håp for meg om at jeg kan få betale 90 kr..? Skjønte ikk det, helt.

Lenke til kommentar
Pris (inkl. mva) fra 01.01.07: Fortolling: Kr 182. Om vareverdien er under 1000 kr, og varen ikke er restriksjonsbelagt, er prisen kr 90. Mva og evt. avgifter oå varen kommer i tillegg. Avgiftsfrie sendinger behandlers gratis.

 

Er det fortsatt håp for meg om at jeg kan få betale 90 kr..? Skjønte ikk det, helt.

8527649[/snapback]

 

De 90 kronene er med i prisen på 182, eller 92 kroner i mva + 90 kroner gebyr = 182 kroner :)

Lenke til kommentar

Danske Playx kjører timesalg i helga for dem som skulle være interessert.

Men bør være ganske billig for at det skal lønne seg med 59,- i frakt per bestelling. Og siden det er en dansk butikk må du holde varene under 200,- for å ikke bøte på moms.

Endret av whom
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt\kjøpt noe på cdon.com den siste uka?

når jeg går på ordrestatus står det :

 

I perioden 27/4-6/5 oppdaterer vi vårt system. I løpet av de dagene er informasjonen i ”Din ordrestatus” ikke tilgjenglig. Leveransetiden for din ordre kan bli noen dag lenger en beregnet, vi håper du har forståelse for dette.

 

 

Noen som vet hvor lang tid det vil ta?

 

bestilte filmer på torsdagen, men har enda ikke fått mail på at det har blitt sendt.

 

takk

Lenke til kommentar
Noen som har bestilt\kjøpt noe på cdon.com den siste uka?

når jeg går på ordrestatus står det :

 

I perioden 27/4-6/5 oppdaterer vi vårt system. I løpet av de dagene er informasjonen i ”Din ordrestatus” ikke tilgjenglig. Leveransetiden for din ordre kan bli noen dag lenger en beregnet, vi håper du har forståelse for dette.

 

 

Noen som vet hvor lang tid det vil ta?

 

bestilte filmer på torsdagen, men har enda ikke fått mail på at det har blitt sendt.

 

takk

8559034[/snapback]

Er i samme situasjon. Bestilte forrige onsdag, men får fortsatt ikke opp noen ordrestatus. Regner vel med å få den en gang i denne uka. CDON pleier jo å levere veldig raskt.

Gi dem noen dager ekstra :)

Endret av Panic
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Urrm, dette er vel egentlig et skudd i blinde, men er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i den ene sesongen som ble laget av "Robot Detective"/"Robotto Keiji" (1973)?

 

Jeg har så lyst til å få sett denne serien at jeg nesten er villig til å strekke meg til utekstede utgaver.

Lenke til kommentar
Urrm, dette er vel egentlig et skudd i blinde, men er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i den ene sesongen som ble laget av "Robot Detective"/"Robotto Keiji" (1973)?

 

Jeg har så lyst til å få sett denne serien at jeg nesten er villig til å strekke meg til utekstede utgaver.

8561407[/snapback]

Vel, det blir ikke billig, men de har den (utekstet) hos CD Japan, her og her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...