Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig finnes den på Play.com

8496925[/snapback]

 

Fant ikke noen LE versjon der nei.

Var bare en Special Edition.

8496964[/snapback]

 

Du vil ikke finne den versjonen som jeg linket til på play.com siden det er R1 LE utgaven og etter min mening den beste/peneste utgaven av filmen. Registrere seg på DVD Pacific er ikke farligere enn å registrere seg på play for å si det sånn:)

 

Men filmen blir ikke noe dårligere om du går for R2 SE utgivelsen...

Lenke til kommentar
Selvfølgelig finnes den på Play.com

8496925[/snapback]

 

Fant ikke noen LE versjon der nei.

Var bare en Special Edition.

8496964[/snapback]

 

Du vil ikke finne den versjonen som jeg linket til på play.com siden det er R1 LE utgaven og etter min mening den beste/peneste utgaven av filmen. Registrere seg på DVD Pacific er ikke farligere enn å registrere seg på play for å si det sånn:)

 

Men filmen blir ikke noe dårligere om du går for R2 SE utgivelsen...

8497061[/snapback]

 

Ok...

Skal se å få overtalt fattern da :yes:

 

Faktisk så lenge man bruker kredittkort kan man jo ikke få det tryggere.

Lenke til kommentar

Eller kan det jo minnes om at hvis man allerede er kunde hos en Amazon (f.eks. amazon.co.uk, den britiske) kan man logge på med samme brukernavn/passord hos alle andre (unntatt den japanske), og kontoinformasjon ligger allerede inne (de deler kundedatabase). Amazon US er riktignok oftest noe dyrere enn f.eks DVD Pacific (særlig på frakt for småpakker, 1-disc-utgivelser), men greit å huske hvis man ikke vil ha kortdetaljer hos for mange etailere.

Og mer seriøse enn Amazon finner du neppe.

Lenke til kommentar
Eller kan det jo minnes om at hvis man allerede er kunde hos en Amazon (f.eks. amazon.co.uk, den britiske) kan man logge på med samme brukernavn/passord hos alle andre (unntatt den japanske), og kontoinformasjon ligger allerede inne (de deler kundedatabase). Amazon US er riktignok oftest noe dyrere enn f.eks DVD Pacific (særlig på frakt for småpakker, 1-disc-utgivelser), men greit å huske hvis man ikke vil ha kortdetaljer hos for mange etailere.

Og mer seriøse enn Amazon finner du neppe.

8497278[/snapback]

 

Hva om man er kunde hos play.com da?

Er det mulig å bruke samme konto på DVDPacific da?

 

EDIT: La plutselig merke til at de selger kun Region 1 på DVDPacific

Det vil si at jeg ikke kan spille av filmer jeg kjøper fra den siden :(

 

Så jeg må nok finne en annen film.

Endret av _Zero
Lenke til kommentar
Snip...

 

Så jeg må nok finne en annen film.

8498074[/snapback]

 

Som sagt så er det jo bare og kjøpe SE 3 disk utgaven fra play, er vel stort sett samme ekstra matriell men LE coveret er en del penere...

 

Du kan jo gjerne si hvilken DVD spiller du har hvis vi skal hjelpe deg å prøve å få den sone fri...

Lenke til kommentar
Snip...

 

Så jeg må nok finne en annen film.

8498074[/snapback]

 

Som sagt så er det jo bare og kjøpe SE 3 disk utgaven fra play, er vel stort sett samme ekstra matriell men LE coveret er en del penere...

 

Du kan jo gjerne si hvilken DVD spiller du har hvis vi skal hjelpe deg å prøve å få den sone fri...

8498561[/snapback]

 

Har lett litt rundt på play.com og har funnet en god del filmer jeg har lyst på der, inkludert SE 3 disk utgaven av Memento.

 

Summen til slutt ble på 29,96£ eller ca. 350 norske kroner.

 

Så det jeg lurer på er hvordan de gjør det med frakten på play. Sender de alle filmene i en pakke eller blir de sendt en og en så jeg slipper toll?

Lenke til kommentar
*snip*

Så det jeg lurer på er hvordan de gjør det med frakten på play. Sender de alle filmene i en pakke eller blir de sendt en og en så jeg slipper toll?

8498780[/snapback]

Hvert objekt i handlekurven blir sendt for seg. Syv objekter i handlekurven = syv pakker.

Og det er ikke toll men moms du eventuelt må betale på filmer.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
*snip*

Så det jeg lurer på er hvordan de gjør det med frakten på play. Sender de alle filmene i en pakke eller blir de sendt en og en så jeg slipper toll?

8498780[/snapback]

Hvert objekt i handlekurven blir sendt for seg. Syv objekter i handlekurven = syv pakker.

Og det er ikke toll men moms du eventuelt må betale på filmer.

 

Ha en fin dag. :)

8499012[/snapback]

 

Moms var det ja.

Så hvis jeg har en handleliste med filmer som ikke overstiger 200 NOK så går det greit?

Lenke til kommentar
Kjapp en: Når jeg bestiller fra DVDfromkorea.com får jeg spørsmål på til slutt om Comments and instructions. Skal jeg bare sette den til: "Send original invoice"? Noen som kjenner igjen situasjonen?

8512755[/snapback]

Det går vel bra.

Selv her jeg markert for at pakken merkes med 'merchandise', fører inn beløpet jeg har handlet for, + 'original invoice' slik at jeg er sikker på at alt er på stell. Er litt usikker på hvordan ting merkes på pakken med det første alternativet.

 

Ha en fin dag. :)

Endret av huffadhemi
Lenke til kommentar
Hvilken DVD-versjon av Se7en (1995) bør jeg velge av disse to?

 

Seven: 2 Disc Set

 

Seven: New Line Platinum Series 2 Disc Set

 

 

Vil ha en fin utgave når jeg først skal ha den  :)

8512066[/snapback]

 

De er så og si 100% like eneste forskjellen er R1 og R2 utgaven av filmen er coveret. Jeg har R1 og da slipper du de merkene fremme på et ellers stilig cover som R2 har (aldersgrense)

Lenke til kommentar
Hvilken DVD-versjon av Se7en (1995) bør jeg velge av disse to?

 

Seven: 2 Disc Set

 

Seven: New Line Platinum Series 2 Disc Set

 

 

Vil ha en fin utgave når jeg først skal ha den  :)

8512066[/snapback]

 

De er så og si 100% like eneste forskjellen er R1 og R2 utgaven av filmen er coveret. Jeg har R1 og da slipper du de merkene fremme på et ellers stilig cover som R2 har (aldersgrense)

8514012[/snapback]

Ok :) Så det er i hovedsak utsiden på coveret som er forskjell, resten av coveret til R2 er samme som R1?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...