Xell Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Er litt skuffet over play akkurat nå. De sente meg feilvare for noen uker siden og i følge siden dems dekker de retur når feilen er på deres side. Fikk også beskjed om å sende pakken "Recorded Delivery". Jeg og damen på posten ble enige om at dette måtte tilsvare rekomadert post (pakke/brev som kan spores). Dette kom på 106kr men når de har bedt om sporbar post og hele greia er deres feil så tenkte jeg pytt sann. Når jeg nå har mottatt den rette varen fra play tenkte jeg at jeg skulle sjekke eurocard-kontoen min og sannelig var det ikke refundert noen kroner på den. Jeg vil vektlegge noen; 3 euro eller ca 25kr! Jeg syntes i utgangspunktet at det er veldig fint at de sier "vår feil, vi dekker utgiftene" for da svir det jo litt for dem selv når de gjør feil og de har en motivasjon for å stramme rutiner så feil ikke skjer. Men dette syes jeg faktisk er latterlig. Produktet jeg kjøpte økte faktisk med over 40% i pris fordi play roter og ikke holder det de lover. Endret 14. mars 2007 av Xell Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg lurer på en ting. Er det mulig å kjøpe f.eks. ti DVD-filmer fra utlandet i samme slengen, så lenge hver enkelt film er under 200 kr.? Eller er det totalprisen som teller? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det er totalprisen på forsendelsen som telles når tollvesenet får pakka. Er verdien på forsendelsen over 200 må du betale toll. Men hvis du bestiller fra Play.com så sender de alle dvdene individuelt forpakket (frakt-kost er inbakt i prisen), så da kan du bestille mange på en gang og får bare mva på de som er over 200. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Må man da si ifra til play.com at de skal sende de hver for seg, eller gjør de dette automatisk? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 De sender alltid hver for seg. Bestiller du 20 dvder kommer det 20 enkeltkonvolutter i posten. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ok. Det høres jo bra ut. Takk for svar Et lite spørsmål til: La oss si at noen syns det er merksnodig at det ligger en bunke med 20 like store konvolutter til samme person, kan de da ta meg på det, eller er dette et smutthull i loven? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vel, nå er det nok mange her i landet som bestiller fra play. Personlig bestiller jeg oftå maaaaannnge dvder når de har gode tilbud. Har gått bra hittils. Hvis det er mange hender det at postmannen ikke gidder og ta de med, men bunter de sammen med en strikk og lager en felles hentelapp på de. Tror ikke du har noe å bekymre deg over. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er litt skuffet over play akkurat nå. De sente meg feilvare for noen uker siden og i følge siden dems dekker de retur når feilen er på deres side. Fikk også beskjed om å sende pakken "Recorded Delivery". Jeg og damen på posten ble enige om at dette måtte tilsvare rekomadert post (pakke/brev som kan spores). Dette kom på 106kr men når de har bedt om sporbar post og hele greia er deres feil så tenkte jeg pytt sann. Når jeg nå har mottatt den rette varen fra play tenkte jeg at jeg skulle sjekke eurocard-kontoen min og sannelig var det ikke refundert noen kroner på den. Jeg vil vektlegge noen; 3 euro eller ca 25kr! Jeg syntes i utgangspunktet at det er veldig fint at de sier "vår feil, vi dekker utgiftene" for da svir det jo litt for dem selv når de gjør feil og de har en motivasjon for å stramme rutiner så feil ikke skjer. Men dette syes jeg faktisk er latterlig. Produktet jeg kjøpte økte faktisk med over 40% i pris fordi play roter og ikke holder det de lover. 8152785[/snapback] Opplevde det samme selv. Sendte rekommandert retur og fikk tilbake 3 euro. Hadde vært billigere å kjøpe filmen på nytt faktisk :\ Om jeg mottar en feil vare fra Play.com igjen blir det høyst sannsynlig til at jeg melder fra om at ordren aldri kom. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det er totalprisen på forsendelsen som telles når tollvesenet får pakka. Er verdien på forsendelsen over 200 må du betale toll. Men hvis du bestiller fra Play.com så sender de alle dvdene individuelt forpakket (frakt-kost er inbakt i prisen), så da kan du bestille mange på en gang og får bare mva på de som er over 200. 8158704[/snapback] Du nevner fraktkostnader. Hvor mye vil dette ligge på? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Frak-kost er innbakt i prisen hos play. Dvs det kommer ingen utgifter i tillegg til den prisen som står på siden. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Aha. Jeg misforsto deg Igjen, takk for gode svar til de som svarte Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Noen som veit hvor den geniale serien House (MD) er billigst? Er PK billigst med 299/349 for sesong 1/2? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) House M.D. Sesong 2 til ca. AUD$40 eller noe uten frakt, noe som vel utgjør ca. 198,- og inkl. frakt blir vel det 230,- eller noe. Jeg bestilte Sesong 1 fra PK, det var det billigste jeg fant. Vet også at DVDCrave har Sesong 2 til rundt 220,- inkl. frakt, men de har jeg aldri handlet med før, så jeg satser heller på EzyDVD. EDIT: Glemte å nevne at DVDCrave sin var Sesong 2. Endret 17. mars 2007 av Bilet Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Takk for tipsene.. Men tror muligens jeg trenger norsk tekst.. Trenger det ikke noen andre steder, men jeg tror ikke jeg får med meg noe medisinske mambo-jambo uten norsk tekst .. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Få deg en sommerjobb på sjukehuset der du jobber som sekeretær! Det gjor jeg og da får jeg med meg ca. alt. Men en veldig, veldig, veldig bra serie. Elsker den fantastiske sarkasmen! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Hehe Men hvis du søker på "House season" på DVDCrave, så kommer det opp "House MD, season1, repacked" eller noe.. Altså, ny pakning/cover/box som ble sluppet 17/02 eller noe.. Noe som vet noe mer om den? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ser de har South Park komplett sesongene på DVDstrax, må jeg betalle toll hvis jeg bestiller derifra? siden det er skandinavia lizzm Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) De sender fra Danmark, så du må betale merverdiavgift. Edit: Vel og merke hvis varens pris er på 200,- eller mer, noe jeg nå ser den ikke er. Endret 18. mars 2007 av L@sse Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ser de har South Park komplett sesongene på DVDstrax, må jeg betalle toll hvis jeg bestiller derifra? siden det er skandinavia lizzm 8180467[/snapback] Siden hver sesong koster 199 kr der (pluss 69 i frakt) er det under tollgrensa, og du trenger ikke betale toll Kanskje jeg bestiller en sesong eller to derfra.. Har normalt brukt amazon.com, DVDstrax blir en 50-lapp dyrere, men da får man jo DVD'en etter 3-4 dager og, da Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Fant House kjempebillig på HMV.co.uk.. Det er uten norsk tekst, men drit billig Season 1 (15,99 £ / 189 NOK) Season 2 (9,99 £ / 118 NOK) I tillegg kommer frakt på 2 £ per boks.. Endret 18. mars 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå