Gå til innhold

Guide for kjøp av filmer på nett


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor mye man må betale for frakt på Amazon.com eller Ebay? Har lyst til å kjøpe The Adventures Of Sinbad, men vet ikke hvor mye det koster i frakt. Noen som vet?

8111023[/snapback]

Fra Amazon.com er det $9.75 for The Adventures... Det står å lese hvis du klikker på produktet, deretter 'these sellers' og så på 'shipping rates'. Du kan også legge varen i handlekurven og gå til checkout så vil du etter noen klikk få opp faktura som viser frakt. Må være registrert selvfølgelig.

På ebay varierer det fra selger til selger.

 

Ha en fin dag. :)

Endret av huffadhemi
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av 2001: A Space Odyssey, men en slik film må man jo nesten ha en kul utgave av. Er det noen som har noen gode anbefalinger til en superutgave av den? Tenker da på kult cover, mye ekstramateriale, osv. osv.

 

På forhånd takk=)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva aldersgrensen på Gudfaren samleboksen er?

Har lyst til å kjøpe den, men vet ikke om jeg kan gjøre det. Er det slik at hvis en av filmene i boksen er 18 år, så får hele boksen 18 års aldersgrense?

8118468[/snapback]

Gudfaren boksen har 18 års grense ja. Filmen med høyest aldersgrense bestemmer.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva aldersgrensen på Gudfaren samleboksen er?

Har lyst til å kjøpe den, men vet ikke om jeg kan gjøre det. Er det slik at hvis en av filmene i boksen er 18 år, så får hele boksen 18 års aldersgrense?

8118468[/snapback]

Gudfaren boksen har 18 års grense ja. Filmen med høyest aldersgrense bestemmer.

 

Ha en fin dag. :)

8118613[/snapback]

 

Æsj!

Da må jeg vente et år til da :thumbdown:

Men men... Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

 

Noen som har noen andre filmer å anbefale til meg da?

Lenke til kommentar

Takk, den så jo grei ut, dog er den uten engelsk tekst. Liker å se engelspråklige filmer med engelsk tekst så jeg får med meg alt. Ikke at det er så viktig med denne filmen, da jeg har sett den noen ganger.

 

Står at denne sone 1-utgaven er med engelsk tekst. Det er kanskje en litt kjipere utgave, men... 113 kr inkl. frakt er da ok.

 

http://www.cd-wow.fm/detail_results_2.php?product_code=2665

 

Hmm...

 

Edit: Ser at den australske utgaven er "fully restored feature". Det er jo gull verdt for denne filmen, den norske "fullscreen"-utgivelsen jeg er i besittelse av nå har ganske ræva bilde og lyd. Så det blir vel kanskje den.

Endret av Endre
Lenke til kommentar
Hvis prisen på selve varen overstiger 200,-, må du betale merverdiavgift av både varen og fraktkostnadene. Hvis varens pris er under 200,-, slipper du merverdiavgift (selv om totalkostnadene skulle overstige 200,-).

8137537[/snapback]

Høres bra ut! :D Og de deler jo opp leveransen slik at jeg slipper å betale toll?

Endret av snik1
Lenke til kommentar
Og de deler jo opp leveransen slik at jeg slipper å betale toll?

8137594[/snapback]

Korrekt. Som det står på DVDstrax' hjemmesider: Ordre som inneholder flere produkter vil bli delt opp enkeltvis og sendes etter hvert som de er tilgjenglige, slik at du som kunde ikke vil bli belastet toll og mva for varer med en verdi under kr 200,- (+ frakt / fakturagebyr).

Lenke til kommentar
Er det standard amerikansk frakttid fra Amazon.com på 10-14 dager? Eller snakker vi mindre?

 

Jeg har pleid å bruke "expedited international shipping" (tror jeg det het) og det har nesten alltid tatt 5-6 dager. Det billigste alternativet tar muligens lengre tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...